نظرات | صوری
ترتیب نمایش
من هم از این برند عطر کریستا برایت رو گرفتم که کف شیشه اون یک کد ۵رقمی داشت که چاپی نبود وقتی در سایت chek cosmeticsوارد کردم سال ساخت عطر رو بهم داد.از این طریق میتونید مطمین باشید که عطرتون اصل هست یا
نسخه تویلت این عطر رو برای دوستی خریدم خوشبختانه خوشش اومد اما در موقع تست به نظر خیلی خیلی شیرین بود که با مرور زمان ملایم شد .چیزی که برام جالب بود حس خیلی متفاوت چهار خانم همکارم از بوییدن این عطر بود حتی به نظر یکیشون این عطر .عطر خنکی اومد
چند روز پیش این عطر رو تست کردم و به نظرم بوی کاکایو و شکلات میداد اما الان میبینم در ترکیباتش اصلا شکلات نیست
بلاخره به خودم یس دادم و خریدمش البته با قیمت آف خورده حراجهای کریسمس برام خریداری شده . در یک کلام بسیار خوشبو و ملایم و دل انگیز ولی ماندگاری زیادی ندارد .از خریدش پشیمون نیستم
سلام
کسی از دوستان در مورد عطرUn Jardin En Mediterranee For Men and Women_ آن جاردین مدیترانه زنانه و مردانه_ تم بویایی و ماندگاری و پخش بوش اطلاعاتی داره و آیا چهار فصله؟
سه چهار سال پیش این عطر رو داشتم به نظرم بوی سنگینی داره من بوی شیرین رو دوست دارم اما این عطر بوی سنگینی داشت و وضع معده ام رو به هم می ریخت.
بوش رو خیلی دوست دارم . حیف 100میل نیست
من این عطر رو دارم از بوش بدم نمياد اما ماندگاری و پخش خوبی نداره وقتی قبل از رفتن به اداره میزنم یک ساعت بعد که رسیدم دیگه اثری از بوی اون نمونده. و درسته چهار فصل هست اما برای تابستان گرم به نظر میرسه.
یه سوال عطری با بوی خاک بارون خورده میشناسید.؟ ممنون اگه راهنمایی کنید
ممنون از راهنمایی دوستان و تشکر ویژه از سحر خانم
سلام
لطفا مدیر یا بقیه دوستان چند عطر چهار فصل نظیر این عطر که در تابستان هم بشه استفاده کرد معرفی کنند. همینطور عطر ملایم با تم تلخی هم.
ممنون

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir