نظرات | محمدرضا مهدی نژاد
ترتیب نمایش
بله حتما همینطوره دوست عزیز منم این ادکلن رو برای زمستون تهیه کردم. راستش چون قبلا ادکلن گرم و شیرین نداشتم یکم طول کشید باهاش ارتباط برقرار کنم اما الان واقعا دوسش دارم. حتی نظرم رو از میپسندم به عاشقشم تغییر دادم :). من از نظرات شما و یکی دو دوست دیگه برای تصمیم گیری برای خرید این ادکلن استفاده کردم و از شما ممنونم.
من یک نکته اضافه کنم راستش الان که چند روزه از خریدم میگذره و هی بوش کردم بیشتر خوشم اومده :D راستش از روزی که خریدم هم صبح و هم شب بوش میکنم و هی بیشتر خوشم میاد. الان میتونم بگم سرم بر میگردونم ! البته بازم سلیقه ایه.
خوشبو هست اما فکر میکنم سلیقه ای باشه اون بنده خدا حتما عاشق عطر گرم بوده. ولی من که عطر خنک خیلی دوست دارم خیر سرم بر نمیگردونم. ولی متاسفانه موندگاری و پخش عطر خنک توی زمستون کمه برای همین تصمیم به خرید عطر گرم گرفتم. البته من چند تا ریویو از این عطر توی یو..تو...ب دیدم که چند نفری که این عطر و آرمانی کد معمولی را بو کردن، این رو ترجیح دادن و گفتن ملایم تر و بهتره. اونایی که بو کردن هم خانم بودن.
سلام دوست عزیز. والا عطر سلیقه ای هست. رایحه خوبی داره من از ۱۰ ۸ میدم. گرم و شیربن هم هست. اگر از عطر گرم و شیرین خوشتون میاد فکر نکنم از رایحش بدتون بیاد. اما اگر مثل من قبل این گرم و شیرین نداشتین بهتره قبلش یه تستی بزنید. من بدون تست خریدم، پشیمونم نیستم. ولی شاید با این قیمت عطرای دلچسب تری هم میبود. حالا گذاشتم هوای سرد تست کنم چون تو گرما یکم اذیتم کرد. البته زیاد اسپری کردم ۶ بار. و پخش و ماندگاریشم قابل قبول بود از نظر من.
بالاخره بعد 1 هفته کلنجار رفتن با خودم خریدمش :D عطر خوش بویی هستش البته گرمه و برای تابستون و هوای گرم مناسب نیست. تعریفش که زیاد شنیده بودم ! من خودم بیشتر عطر خنک دوست دارم ولی خب برای زمستون باید عطر گرم زد و فکر میکنم انتخاب خوبی کردم. یه دوستی تو یه سایتی نوشته بود اونقدر خوشبو و جذاب هست که اگر استفاده کنید و توی یک پیادرو شلوغ قدم بزنید تعداد زیادی سر به سمت شما بر میگرده :D حالا باید صبر کنم و زمستون بشه و امتحان کنم ببینم بر میگرده یا خیر :D. ظاهر عطر هم که به نظر اصل میاد و شیشه و بسته بندی کیفیت بالایی داره و سلفون هم داشت. برچسب شبنم هم داشت که تاییدش کرد.
سلام به مدیران سایت خوب عطر افشان. این اولین خرید من از این سایت بود. دیروز بعد از ظهر این عطر رو سفارش دادم و امروز ظهر سر ساعتی که گفته بودن رسید به دستم. واقعا تشکر میکنم از این نظم و وقت شناسی. عطر بسیار خوشبویی هستش و واقعا دارم از رایحش لذت میبرم و فکر میکنم عطر مورد نظرم رو پیدا کردم. فعلا بعد گذشت 1 ساعت و 3 پاف بوش رو به خوبی متوجه میشم. رایجه ملایم و بسیار دوست داشتنی داره. اگر ماندگاری و پخش بوش در حد 4 5 ساعت هم باشه قابل قبوله امیدوارم که اینطور باشه.
پاسخ مدیر : سلام دوست گرامی مبارکتون باشه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir