نظرات | reza
ترتیب نمایش
سلام جناب ایکاروس. تشکر بابت نظرات زیباتون. لطفا نظرتون رو راجع به این کار بنتلی هم بگین. و این که چند تا کار خوش رایحه و بهاری تا 300 تومان هم معرفی کنین. ممنون.
دوستان بزرگوار میشه بگین که از سری فارنهایت دیور و سری دیور هوم کدوماشون ریفرموله شدن؟
با سلام. لطفا کارهای دیور ایو فور من و گرلن لیو بویس رو موجود کنین. دوستان خیلی از این دو کار تعریف کردن.
با سلام. یه سوال داشتم و امیدوارم دوستان ی که اطلاع دارن منو راهنمایی کنن. میخواستم بدونم این ادکلن هایی که پشت شیشه و یا روی جعبه شون به عربی نوشته شده، ایا از لحاظ کیفیت با کارهایی که نوشته عربی ندارن فرق میکنن؟ مثلا من هر دو مدل هی وود رو دیدم. هم با نوشته عربی و هم بدون اون. از لحاظ قیمت هم تفاوت انچنانی ندارن. اما نمی دونم ایا کیفیت این دو کار متفاوت هست یا خیر؟ با تشکر.
با سلام خدمت جناب ساحا و جناب s8. من قصد خرید Armani eau de Nuit رو داشتم اما تو نظرات دیدم که گفتین از لحاظ پخش و موندگاری ظاهرا تعریفی نداره. میشه لطف کنید و بگید پخش و موندگاری ش حدودا چه مقداره. با تشکر.
جناب میثم وظیفه واقعا توصیف شما از عطرها فوق العاده س. میشه لطف کنید این کار رو هم بررسی کنید. با تشکر.
با سلام. ممنون از نظرات همه دوستان خصوصا اساتید محترم Kain، میثم وظیفه و ساحا که از نظرات زیبا و دقیق شون استفاده میکنیم و لذت میبریم. اساتید محترم و بزرگوار میشه لطف کنید و رایحه این کار رو به شکل دقیق تری توصیف کنید. تشکر.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir