نظرات | "G"
ترتیب نمایش
اگه امکان داره بزرگواران راهنمایی بفرمایند آیا رایحه ی این عطر ویا مدل اینتنس آن با ادکلنهای جوپ قرمز ویا لِ مِیل از برند ( Jean Paul Gauttier) تشابهی دارد؟ در سایتی دوست عزیزی نوشته بود بوی این مدل بنتلی به عطر بیک شماره 14 شباهت دارد.آیا این مسئله صحت دارد؟راستش من عطر بیک 14 رو خریدم و از بوش خوشم اومد هرچند قدیمی به نظر میرسید! اگر امکانش هست مدیر محترم یا دوستان راهنمایی بفرمایند, با سپاس
The game & Zino اصلا بوی آدامس دارچینی نمیدن. زینو در ابتدا بصورت واضحی بوی لیمو ترش میده , و بعد از دقایقی کمی گلی میشه و روایح چوبی بصورت لطیف و ظریفی سنگینی خاصی به کار میدن,و رایحه ی اساسی و پایانی هم وانیل هستش و یه ذره شیرینی هم اون آخرا حس میشه.خیلی خیلی تلخ نیست.من ادکلنهایی رو تست کردم که تلخی زینو در مقایسه با اونها شیرین جلوه میکنه ! و دِ گیم هم که اصلا و ابدا بوی دارچین و زنجفیل و ... نمیده.
1 تشکر شده توسط : Vahid Fragrance
سلام ,آیا رایحه ی این ادکلن شباهتی به ادکلن kenneth cole NEWYORK داره؟
این کار بوی خنک و ملایم و کمی شیرینی داره و در ابتدا خیلی به ادکلن "گیم" مردانه از دیویدف شبیهه ولی مثل اون هیجان انگیز و با طراوت نیست,البته یه کوچولو بوش شاد هست ولی وقار و متانتش بیشتره.
روی پوست هم که بیشتر میمونه شیرینیش بیشتر به مشام میرسه.پخش بوش در نزدیکی شخصه و زیاد جای دوری نمیره! ولی توی یک مکان بسته و نسبتا خنک توی تمام فضا بوی ملایمش پخش میشه و به همه نشون میده که یک مرد رمانتیک باکلاس اینجا حضور داره .
بوی پرتقالی خیلی رقیقی توش حس میشه(به نظر من ترنج نیست و بیشتر به پرتقال شبیهه) .این رایحه منو یاد پاک کن های معطر میندازه ! خیلی سال پیش وقتی دبستانی بودم کلکسیون پاک کن داشتم و بعضی از پاک کن ها همچین بویی داشتن,من رو یاد دوران دبستان میندازه.
در کل این نوع رایحه هیچ ارتباطی به حس و حال موسیقی راک نداره. یه عصر تابستون که هوا کمی خنکه اگه کمی از این ادکلن اسپری کنید و با دوستان یا عزیزانتان برید به پیاده روی توی پارک یا هوای آزاد و در کنار درختان قدم بزنید و در آخر برید یک آبمیوه یا بستنی میل بفرمایید خیلی حس خوبی بهتون میده.
و ممنون از اینکه نظر بنده رو جویا شدید.موفق باشید.
4 تشکر شده توسط : علی marjanmohamadi

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir