نظرات | علی غفوری
ترتیب نمایش
من در این عطر بسیار با کیفیت و دوست داشتنی، بوی علفزار و البته یک دیس پر از مرکبات در کنار خودم حس میکنم. مجموعه ای از ترشی و تلخی و تندی در کنار هم خودنمایی میکنند.
7 تشکر شده توسط : derrick کامبیز سخی
تو یه ظهر گرم تابستونی، تو یه باغ پر از گل رز نشستی و به دور دست ها خیره شدی...! تا جایی که چشم کارمیکنه، گل رز اطرافت رو فراگرفته.
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن جمالیان
فضای بیرون شهر... بدون هیاهوی دود و ماشین و بوق و ساختمون و آدما...!
یه باغ بدون درخت و گل اما اما اما پر از بوته های عجیب و غریب جذاب و پررمز و راز.
هوای خنک بهاری و نسیمی که با وزیدنش بوی علف تازه رو در وجودتتون پر میکنه.
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن جمالیان
Light Blue Eau Intense
لینک به نظر 21 فروردین 1403 تشکر پاسخ به کامبیز
بله من خودم هم استفاده میکنم. بوی پاستیل سیب میده! شاد و خوشحال و صمیمیه
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی کامبیز
مادر من همیشه عادت داشته در فصول سال، سبزی های متفاوتی رو تو خونه خشک کنه. هیچ وقت سال های شاد دوران کودکی رو فراموش نمیکنم که تموم فضای خونه پر میشد از بوی شوید تازه که چند روزی پاک کردنش طول میکشید و حالا باید میرفت و بالای پشت بوم، خشک میشد.
لایت بلو فور اور مردونه دقیقا همون حس خوب و شاداب و تر و تازه رو در من زنده میکنه. بوی شوید تازه میده که همه جا رو فرا گرفته و در کنارش،همه اعضای خونواده دور هم جمع شده و داریم میوه های مرکباتی میخوریم. خیلی ها این عطر رو دوست ندارن و اعتقاد دارن بوی سبزی خشک میده اما من ازش بازخوردهای خیلی خیلی مثبتی در گرمای شدید تابستون،گرفتم. عطر بسیار خوشحال و صمیمی و دوست داشتنی و مهربونیه.
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن جمالیان
خدای من...! رایحه این عطر من رو به طور عجیبی وارد فضای گورمند و پاستیلی- کاراملی پاکو رابان بلک ایکس اس مردونه میکنه. برای اینکه از اشتباه احتمالی دوری کنم، در فضاهای مختلف هم تست کردم و همچنان رایحه ابتدایی که بسیار غالب هم هست، شیرین و صمیمانه و خوشمزه ست. با اینکه از فضای مرکباتی و گلی که مد نظرمه فاصله داره، به نظرم برای دختر خانم های پر شور و اشتیاق با سن نهایتا بیست و دو سه سال، یک انتخاب فوق العاده ست. رایحه این لایت بلو اینتنس زنونه، کوچکترین شباحتی به ورژن مردونه که بوی دریا میده، نداره!
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی مرتضی ع
گل یاس و گل یاس و گل یاس... ما سال های دور، حیاط خونه مون پر بود از پیچ امین الدوله و گل یاس و این عطر از اول تا آخر همون بوی آشنا رو میده. کاملا زنونه و گلی و لطیف هستش اما این تک رایحه بودن شاید برای بعضی از دوستان، خوشایند نباشه.
6 تشکر شده توسط : shima.a فاطمه فیضی
چقدر رایحه ی این عطر شاداب و بشاش و حال خوب کنه! چقدر حس سرزندگی به من میده...🌱🌊🍸بله رایحه دریا و کمی مرکبات با هم ترکیب شده و برای منی که هرگز از بوی دریا خوشم نمیومده، به عطر امضای تابستون و بهارم تبدیل شده!
6 تشکر شده توسط : مهریار امیرعلی نجاتی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir