نظرات | طاها نامور
ترتیب نمایش
سلام به دوستان عطرباز و خوش پوش
واقعا لازم دونستم راجع به این عطر نظرم رو خدمتتون بگم چون واقعا حیاتیه😅
دوستان فرمودن که این عطر ازون عطراییه که یا خیلی عاشقشن یا ازش متنفرن. من این عطر رو تو مغازه بو کردم و درون لحظه خوشم اومد از بوش و یک میل فرانسوی ازش گرفتم که بعدا اگه خوشم اومد بیشتر بگیرم ازش. ولی همین که رسیدم خونه و این عطر رو به لباسم زدم بعد از چند دقیقه به علت سنگین بودن بیش از حدش و بوی قوی و پخش بوی فوق العاده زیادش سردرد و حالت تهوع گرفتم و اصلا نتونستم بوشو تحمل کنم تا حدی که لباسم رو عوض کردم. تازه با این حال هنوز بوشو تو ذهنم حس میکردم و آزارم میداد.

خلاصه حرفام : عطر گرم و سنگین از لحاظ مواد سازنده ، با بوی قوی و پخش بوی فوق العاده و ماندگاری بسیار بالاییه و برای کسانی که از بوی این عطر خوششون میاد ، با این اوصاف گزینه بسیار خوبی باشه براشون. ولی بنده به شخصه خوشم نیومد و نتونستم بوش رو تحمل کنم. باتشکر از نگاه گرمتون
1 تشکر شده توسط : آرش

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir