نظرات | مجتبی برزه
ترتیب نمایش
لالیک انکر نویر؛
سمپل اوریجینال این عطر امروز رسید. من عاشقش شدم، با اینکه اولین باری نیست که این بو به مشام میخوره اما فوق العادست. کامنتارو خوندم، مثبت و منفی داشتن ولی من پیشنهاد میدم به مردایی که عاشق عطر تلخن اما میخوان تلخیش، چوبی و زیبا و مقدار کمی شرینی همراه داشته باشه، این عطر عالیه. موندگاریش بد نبود اما پخش بوش اصلا خوب نیست و از اطرافیام پرسیدم، گفتن بویی حس نمیشه کلا. به نظر میاد ورژن ۲۰۱۳ که تو همین سایت موجوده، به گفته دوستان نسخه خوبیه اما قیمتش ۱۳ میلیون!!! خدای من!
11 تشکر شده توسط : محمد ادریسی امیر علوانی
درود به دوستان عزیز. کرید! پیش از توصیف این عطر باید بگم تو زمینه عطر هر برندی یه خط فکری خاصی داره. مثلا آمواژ دنبال خاص بودن، تند بودن، مرموزی و سبکه و به مشتریاش احترام ویژه ای قائله اما همه پسند نیست، اما در کنار، کرید به نظر من دنبال شفافیت رایحه هست، پیچیدگی خاصی نداره اما زیباست‌ و همه پسند میزنه، تازست، تمیزه. چشم بسته خریدن کار های کرید، امری به مراتب ساده تر از ریسک روی آمواژ هاست. کیفیت رایحه تو کرید مشهوده اما ریفورمولاسیون کاری کرده که وقتی سمپل اوریجینال اونتوس رو میخری و میبینی جلد لوکسی داره بعد چهار پاف اسپری میکنی، بعد از پنج دقیقه میبینی کاملا مسخره شدی و این بی احترامیه، باز حداقل روی این سیلور مونتین واتر کمتر این اتفاق افتاده و همچنان پخش بو و ماندگاری قابل قبولی داره. خلاصه کلام، این عطر هم همانند بقیه کارهای کرید بوی همه پسندی داره و کیفیت رایحه، وضوح رایحه، شفافیت، تازگی و تمیزی کاملا حس میشه، پخش بو و ماندگاری خوبه، نمیتونم بگم بهترین اما یکی از خیلی خوب هاست و چشم بسته خریدن رو پیشنهاد میکنم👌
2 تشکر شده توسط : Mahan امیر علوانی
کاملا موافقم. خوبه اما فقط خوب. کرید میتونست قوی تر ظاهر بشه.
دقیقا همینطوره، بوی فوق العاده ای داره و تا به امروز که حدود بیست عدد سمپل عطر زنانه برای همسرم خریدم، بهترین عطر زنانه ایست که از نظر رایحه دیدم اما پخش بو نداره و این ناامید کنندست. ماندگاری داره اما پخش نداره.
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان Golnoosh
Dignified
لینک به نظر 22 فروردین 1403 تشکر پاسخ به علی
سپاس
سلام. نظر شخصیمو میگم، شاید موافق یا مخالف باشید دوستان عزیزم.
شیر داغ شیرین شده / زعفران / ابنبات ! مثل کرم های مرطوب کننده حاوی شیر هست/.
نوشته مردانه و زنانه اما اصلا نمیتونم به عنوان یه مرد این کار رو بپوشم و حس میکنم ۸۰ تا ۹۰ درصد زنانست. خیلی شیرینه اما کیفیت رایحه نیش بودن و بالا بودن رو کاملا نمایش میده اما من چون شیرینی کار اذیت میکنه نمیپسندم اما کسی که عطر شیرین بپسنده، چشم بسته هم بخره پشیمون نمیشه. ماندگاری و پخش بو قابل قبول و رضایتبخش. بو رایحه خوبه اما کاش گرن بالو رو با پخش و ماندگاری عالی تولید میکرد که هم رایحه لذتبخش تر بشه هم کیفیت پخش و موندگاری. همیشه یجای کار میلنگه! در کل چشم بسته خریدن ممنوع دوست عزیزم اما از تست این کار غافل نشید.
4 تشکر شده توسط : مرتضی ع فاطمه فیضی
سلام و احترام. دقیقا همینطوره. بوی قلیون میده اما اینقدر حرفه ای طراحی شده که دارم لذت میبرم. تنباکو، هل، اسطوخودوس زیاد، کمی ته تلخی ریحان، ته تلخی پوست ترنج، عود... اینا چیزایی بود که در ده دقیقه اول به مشامم رسید. اگه بوی قلیون و قهوه خانه سنتی دوس داشته باشی و گهگداری این بو رو میشه رو تخته های نرد حرفه ای آغشته به تنباکو استشمام کرد و در عین حال بخوای خاص و مدرن و پیچیدگی هم اضافه کنی و کلاس کار رو ببری بالا و احترام آمواژ به مشتری به خاطر غلظت و پخش بو و موندگاری هم داشته باشی این کار فوق العادست. بلایندبای ممنوع! اما تست این شاهکار لذتبخش خواهد بود.
10 تشکر شده توسط : arexo سالمی
بیچ هات من. سه کلمه که در کنار هم، دو پهلو معنی میدن😂
امروز سمپل اورجینال رسید دستم. دوست عزیزم پیشنهاد میدم چشم بسته نخری و قبلش سمپل، دکانت معتبر یا تست انجام بده.
بوش خیلی خوبه اما بهترین نیست ولی یکی از خیلی خوباست. پخش بو و ماندگاری خوبه و کاملا رضایتبخشه اما مث بچ نامبر قدیمش نیست! ولی خوبه‌. بوی نعناع مرتب حس میشه اما یجور رو نعناع کار کرده که دو حالت جالب بوجود میاره، تلخی زیبای نعناع رو به خوبی شرح میده اما خنکی نعناع رام شده. در واقع برخلاف نظر اساتید، به نظرم همچین خنکی هم نیست، نه میشه گفت گرمه، نه میشه گفت خنک! به نظر من برا همه فصول سال میشه ازش استفاده کرد و متعادله رو به خنکه. کیفیت بالای رایحه مشهوده و احترام امواژ به مشتری حس میشه. موفق باشین
7 تشکر شده توسط : سالمی Mahan
دیگنیفاید،
امروز دکانتش تهیه شد، کیفیت رایحه بالاست، اون معرفی باکیفیت بودن رو داره کاملا، عود، میخک و زعفران هر سه به یه میزان حس میشن و بازی منظمی دارن اما به نظرم کنترل شیرینی این عطر پخته نیست مثل بامیه ای که شکرش زیاده و دلتو کمی میزنه، پخش و ماندگاری خوب و رضایتبخشی داره. بازخورد یکی میگفت خوبه، یکی میگفت نیست! اما من تو این سبک بو که عود داره، ترجیح میدم تامفورد عود وود استفاده کنم و تام فورد رو تو این زمینه بویایی، موفق تر میبینم. در کل عطر خوبیه اما چشم بسته نخرید، دکانت معتبر یا سمپل تهیه کنید، به نظرم یکم رو این کار اغراق شده اما اصلا با عطر معمولی ای طرف نیستید پس تست کردنش خالی از لطف نیست و پیشنهاد میشه.
4 تشکر شده توسط : مهدی علی
سمپل اوریجینال این کار امروز تهیه شد، کیفیت رایحه بی نظیره همینطور که همیشه بوده اما پخش بو و ماندگاری فاجعه!! حیف و صد حیف که این چنین عطر فاخری رو اینجور ضعیف کنن. یک عطر هر چقدرم رایحه اغواگری داشته باشه، وقتی پخش و موندگاری نداشته باشه، از نظر دوست عزیزمون X، فاقد ارزشه.
5 تشکر شده توسط : Mahdi موسی جمال لیوانی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir