نظرات | shirin ashtar
ترتیب نمایش
با سلام من این عطر رو چند ماهه که دارم استفاده می کنم واقعا در آب و هواهای متفاوت بوهای متفاوتی داره که نمیشه نظر قطعی داد. در هوای سرد یک بوی خیلی رقیق و شیرین داره که خیلی زود میپره. در هوای بهاری بوش در چند دقیقه اول خیلی ترش و زننده هست به طوری که بوی تند آمونیاک به مشام میرسه ولی ماندگاری افزایش پیدا میکنه و کم کم بو شبیه گیلاس ترشیده میشه و بعد از دو روز روی لباس بوی شیک و جذابی داره که نمیشه توصیف کرد. در هوای گرم خیلی کمتر باید زد وگرنه بوش خیلی ترش میشه ولی در هوای سرد هر چقدر هم بزنی باز بوی شیرین و شیکی داره. خلاصه که عطری هست که باید حتما چند بار در روزهای متفاوت تست کنید و به نظر من همه پسند نیست و سلیقه های معدودی ازش خوششون میاد. ماندگاری در فصل بهار و تابستان دو روز روی لباس هست. در پاییز و زمستان فقط ۲ الی ۳ ساعت. پخش بو زیاد نیست.
5 تشکر شده توسط : کورش اچ بابک

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir