نظرات | فیروزه ضیا
ترتیب نمایش
به نظرم این عطر در نت میانی خیلی شبیه لانکوم ایدول اینتنس هست . در حدی که انگار مو نمی زنه .
نت اغازینش جذاب تره البته ، ولی عطری هست که کم‌کم روایح رو به افول میرن . خیلی ازش موندگاری حس نکردم و به مرور پخش بوش کم میشه .
من با زدن این عطر احساس می کردم چشمام می سوزه ، شاید من خیلی حساس هستم .
در مجموع عطر جذابیه ، من ازش لذت بردم .
8 تشکر شده توسط : nazanin 🄼🄾🄽🄰
با سلام ، دلم نیومد در مورد این عطر نظر ندم ، من به عنوان یه کاربر معمولی نظرم رو میگم و هیچ سررشته ای در عطر ندارم .
این عطر خیلی واسم جالبه ، شروعش شیرین و با عطر بهارنارنج و خیلی سریع عطر رز رو حس می کنید . برای من این عطر خوشاینده . اما جالب تر از هر چیز در این عطر نت پایانی و بسیار موندگارشه که باعث شده من این کامنت رو بذارم . واقعا می تونم بگم نت پایانیش حتی تا دو روز هم تو اتاق من با وجود شالی که بهش این عطر رو زدم موندگار بود و جالب اینکه نت پایانیش خیلی متفاوت از نت های قبله در حدی که من مهمونی بودم برای ساعات طولانی ، لباسم رو آویزون کرده بودم و موقع برگشت که رفتم لباس بپوشم با ورود به اتاق عطری منو به خودش اورد در حدی که اومدم بیرون و از همه پرسیدم که کی عطر زده من همونجا باز متوجه نشدم این عطر خودمه و با گذشت چندبار استفاده کردن به این نکته پی بردم . نت پایانی یه تلخی جذاب داره که عطر رو یکم مردونه می کنه ( نه به معنای واقعی عطر مردونه اما عطری مایل به مردونه ) و این واسه من جالب بود .
در مورد پخش بو هم باید بگم به نظرم خوبه همین گواه که با ورود با اتاقم هر بار حسش می کنم .
در مجموع از این عطر لذت بردم و پر فورمنس خیلی خوبی داره .
12 تشکر شده توسط : شهرزاد احمدی nazanin

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir