پرسش ها | علیرضا قربانی

درود  و عرض ادب محضر تمام دوستان و اساتید بزگوار

با توجه به فراگیر شدن باکارات رژ و اینکه غالبا به عنوان یک راحیه ی زنانه ازش یاد میشه، امکانش هست اگر عطر های مشابه به باکارات با همون نت ها و روایح یاس و زعفران ولی مردونه تر و با شیرینی ملایم تر سراغ دارید به بنده معرفی کنید؟ از میان محصولات اماراتی هم اگر مشابهی وجود دارد ممنون میشم که اعلام کنید...

///پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم///

درود و عرض ادب و احترام خدمت جناب اسعدی بزرگوار و تمام دوستان و اساتید گرامی. سوالی از محضر عزیزان داشتم:

با توجه به  تجربه و آگاهی عزیزانی که محصولات اماراتی رو تست کردند، مشابه ترین محصول از  میان محصولات الحمبرا و لطافه به کرید اونتوس کدام گزینه است؟( از نظرماندگاری-پخش-شباهت نسبت به رقبا دست برتر را داشته باشد)

در چند سایت مختلف در مورد محصولات الحمبرا و لطافه نظرات و واکنش های شدیدا منفی دیدم و در خرید مردد شدم؛ بسیاری از نظرات گلایه در مورد مدت زمان ماندگاری و پخش بود، که صد البته متر و معیار افراد در مورد این دو فاکتور متفاوت است... اگر بنده نوازی بفرمایید و این حقیر رو راهنمایی کنید. ممنون میشم

پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم... 
 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir