نظرات | امیر صبوحی
ترتیب نمایش
من دکانت این عطر رو از سایت عطر آ...ن تهیه کردم نمی‌دونم اصل هست یا نه ولی اصلاً بو هایی رو که میگید برای من تداعی نمیکنه! برای من این عطر از اول تا آخرش فقط بوی صابون و صابون گلنار میده که خودم باهاش آنچنان نساختم!
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Perfumex
نسبت به قیمتی که داره واقعا شبیه جوک میمونه! نمیدونم چرا ولی بوی سوشی میده واسم! خدایی کیلیان بیشتر عطر هاش لوکس ولی خوبن مثل آنجلز شیر بلک فانتوم و ... ولی این یکیو واقعا نتونستم باهاش ارتباط بگیرم!
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
تام فورد برندی که به شخصه ازش متنفرم! درسته یه چند تا عطر خیلی خوب درست کرده و با اونها سر زبون افتاده ولی با این پخش و ماندگاری و این قیمت گذاریش واقعا برندیه که باید انداخت تو سطل آشغال! حالا میرسیم به عطر بیتر پیچ
خلاصه بگم: بد نیست ولی با این قیمت؟ ابدا!
برای طرفداران عطری که بوی هلو بده خوبه بد نیست ولی خب به شامه من بیشتر شبیه اون اسانس های خوراکی هلو بود تا بوی هلوی واقعی! کلا از تام فورد یه بلک ارکیدش خوبه با تنباکو (توباکو) وانیلش بقیشون پخش و ماندگاری یخلی کمی نسبت به قیمت دارن! نمونش عود وود که یه عطر خیلی فوق العاده هست از نظر رایحه اما پرفورمنس ... بماند
عزیزان صادقانه میگم برند تام فورد صرفا مارکتینگ داره وگرنه بنظر من به درد سطل آشغال میخوره این برند! یه برند اورریتد با قیمت هایی نجومی و پخش و ماندگاری خیلی کم! حتی خیلی وقت ها رایحه ها هم افتضاح! صرفا بخاطر دو سه تا کار خوب معروف شده که اونها ارزش خرید دارند ولی باقی عطر ها واقعا نه! 250 دلار بدی برای این عطر که نه پخش داره نه ماندگاری! 250 دلار برای برگاموت ! واقعا قیمت گذاری این برند رو عطر هاش واسم خنده داره!
به به! واقعا به به! عجب بویی! چه خوشنودم از کادویی که برای مادر خریداری کردم! چه ترکیب زیبایی شده بین یاس و گل مریم! اصلا بوی مصنوعی نداره انگار وارد یک باغ پر از گلهای سفید شدی! بوی گل مریمش خیلی تازه و واقعیه! انگار که یک دسته گل مریم توی دستت گرفتی! اگه دختری هستی که عاشق گلهای سفیدی این عطر رو حتما حتما توی لیستت قرار بده! عطری که گفته میشه چهار فصله اما اگر توی فصل بهار بزنیدش که دیگه غوغا میکنه! حتی پرفورمنسشم نسبت به فلورال (گلی) بودنش هم انصافا عالیه! میشه به ماندگاریش امتیاز 7.5 از 10 رو داد!
یکی از بهترین گزینه های عطر عروسی!
نمره: 9/10
12 تشکر شده توسط : امیر صبوحی Fateme75
بوی الکل و سیب ترشیده! واقعا متوجه نمیشم که چطور این عطر اینقدر بازخورد خوبی از سمت ایرانیان گرفته! بوش حتی 1 ساعت هم دوام نمیاره و پخش بوش هم که 0 از 10! به شخصه از اینکه چنین کادویی خریداری کردم پشیمانم!
2 تشکر شده توسط : ایرن بابک
باسلام
من حقیقتا عاشق این عطر زیبایی شدم که مادرم تهیه اش کرده! ای کاش عطر ها جنسیت نداشتند واقعا! یک بوی تازه و فرش که با نت بسیار قوی یاس بنفش شروع میشه! (میشه گفت اصلی ترین و بزرگترین نت این عطر همین بوی یاس بنفشش هست!) و بعد کم کم هلو و چای وارد بیس میشن (اما هنوز شما اون بوی قوی یاس بنفش رو دارید!) یک بوی خطی و ارامش بخشی داره واقعا!
اما برسیم به پرفورمنس که اینجاست که کار خراب میشه! اولا که این عطر رو اصلا برای مهمونی یا مراسم اسفتادش نکنید چون پخش بو و ماندگار فوق العاده پایینی داره و 2 3 ساعت بیشتر ماندگاری نداره! برای استفاده روزانه خودتون اما بسیار مناسب هست!
توجه کنین فقط در صورتی خریداری بکنین که عاشق بوی یاس بنفش باشین! وگرنه به هیچ عنوان خوشتون نمیاد!
17 تشکر شده توسط : Dr.rasa.solo پویا
عطری شاهکار دوست داشتنی زیبا آرامش بخش!
کار با اوپنینگی بینظیر و شاهکار شروع میشه که شمارو یاد خاطرات خوشتون میندازه! انگار که وسط باغتون درحالی که اتیش هم روشنه کنار خانواده نشستید و دارید نهایت لذت رو میبرید! بعدش کم کم وارد نوت میانی (میدل نوت) میشیم که همون بوی فوق العاده ادامه پیدا میکنه با یه بوی خیلی آرامش بخشی که نمیدونم اسم رایحه اش رو چی بزارم! هیچ هلی در این عطر وجود نداره اما من به شدت بوی هل رو در میدل نوت احساس میکنم نمیدونم چرا! که البته بسیار زیبا و آرامش بخشه! بوشو در کل بخوام براتون توصیف بکنم انگار که دارین مارشملو کبابی درست میکنین روی آتیش! ماندگاری بالا پخش بوی خیلی خوب! عطر امضای بنده واقعا هرچی از زیبایی این عطر بگم کم گفتم! اما بنظرم بلایند بای نکنین عطری هست که مثل من یا عاشقش میشید و هیچ عطر دیگه ای رو به این اندازه دوست نخواهید داشت! و یا اینکه ازش متنفر میشین! حتما این عطر رو تست کنید واقعا فوق العادست!
عطر امضای بنده (:
امتیاز من به این عطر = 11/10 !!!!!!!!!!!!!
9 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی مهدی مددی
خب من حقیقتا 3 تا عطر از برند رونالدو رو تست کردم و این ضعیف ترینشون بود واقعا! اما خب همچنان قابل تحمل! اوپنینگ خیلی زیبا و خاصی داره یه بوی سیب تازه میخوره به مشامت که میگی به به! اما بعدش رفته رفته پشیمون میشی! اون رایحه سدر که تو اسانس میانی بهش اضافه کردن یه خشکی بی مورد افتضاحی به عطر میده ! بنظرم ارزشش رو نداره! عطر های دیگه ی رونالدو رو بگیرید خیلی بهتره! من ریویو عطر های پلی ایت کول آبی و قرمز رو هم نوشتم میتونید برید و بخونید اگه خواستید!
نمره ی من به این عطر 4/10 با ارفاق!
5 تشکر شده توسط : رضا عطردوست بابک
بهترین عطر رونالدو قطعا از بین 3 عطری که ازش تست کردم! واقعا خوبه! اولین چیزی که منو به سمتش جلب کرد ترکیب خیلی باحال اسطوخودس و وانیل هستش که واقعا زیباست! نت های تیره اش نمیزاره که عطر به یه حد خیلی شیرین بره واسه اکثر موقعیت ها عالیه! بجز رسمی البته
واقعا این عطر شخصیتی مثل اقای رونالدو رو بیان میکنه! اسپرت و ورزشی و هیجانی!
برای افراد بین سنین 14 تا 27 میتونه گزینه خیلی خوبی باشه
البته قطعا عطر خاصی نیستش یعنی عطری نیستش که انتظار داشته باشید همه جا بپرسن چه عطری زدی یه بوی همه پسند دلچسب داره
من فکر می کنم این یکی از بهترین عطرهای سلبریتی/ورزشیه که من تابحال بو کردم! و خب قیمتشم کمه و ارزش داره انصافا نسبت به قیمت کمش!
البته انتظار ماندگار و پرفورمنس خیلی بالا و غولی ازش آنچنان نداشته باشید پرفورمنس کاملا معمولی داره!
من عطر های PLAY IT COOL و LEGACY از همین برند رونالدو رو هم تست کردم اما این یکی رو به اونها ترجیح میدم!
امتیازم بهش 7.5/10!
9 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 کورش اچ

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir