پرسش ها | رضا
سوال در مورد ۳ عطر 28 فروردین 1403

سلام و ارادت خدمت عطردوستان

بودجه خیلی محدودی دارم و بین ۳ ادکلنی که هیچ شناختی ازشون ندارم میخوام یکی رو بگیرم.

الحمبرا سپتر برونزایت

الحمبرا یاه پرفیوم

نایک د پرفیوم من )زرد(

ممنون میشم اگر راهنمایی کنید. ماندگاری اصلا برام مهم نیست. در واقع ماندگاری کمتر رو بیشتر دوست دارم. و اینکه عطر خیلی شیرین، سرد و خیلی خنکی نباشه. چهار فصل یا کمی گرم باشه. من جای معتدلی زندگی می‌کنم. 

سلام و عرض ادب

دوستان گرامی، ادکلنی که بوی غالبش، چای باشه، سراغ دارید؟ ممنون میشم بفرمایید.

سلام. روزگار خوش.

دوستان محترم، به نظرتون بهترین کپی تام فورد فابیولس چیه؟ مشابهی که خیلی خطی و سنگین نباشه. آخه بعضی کپی‌ها خیلی خطی و سنگین و غلیظ هستند. 

ممنون میشم راهنمایی کنید. 

سلام خدمت دوستان.

روزگاری دخل و خرج بهم میخورد و ادکلن هم جز سبد خرید بود. امروز که دخل و خرج متناسب نیست، باز هم دل، ادکلن میخواد. با بحث‌ها و نظراتی که در این سایت در مورد الحمبرا بود، به این فکر افتادم که خرید کنم از این برند. سوال من این هست که آیا واقعا کیفیتشون خوب هست؟ و اینکه در مورد کدوم ادکلن، کپی بهتری دارند؟ من خودم عاشق مارلی اوجان، بولگاری من این بلک و کارون له سویر هستم. و بچ‌کدهای اولیه هر سه رو دارم.

چند وقت پیش ادکلن‌های برند علی دایی رو تست داشتم. اینکه چه نت یا شباهت به ادکلن های دیگه دارند رو دوستانی که حرفه‌ای هستند و تست داشتند بفرمایند ولی چیزی که برای من جالب بود، نوعی شفافیت در بوی ادکلن‌ها بود. و اینکه ماندگاری خیلی خیلی زیادی داشتند که البته من اینقدر ماندگاری رو دوست ندارم. 

در کل ادکلن‌های قابل توجهی بودند. 

خوشحال میشم دوستانی که تست داشتند هم نظراتشون رو بفرمایند. به نظرم ادکلن‌های با کیفیتی بودند. 

بوی سرو 22 بهمن 1402

سلام به علاقه‌مندان عطر و بوی خوش

درخواست یک راهنمایی دارم.

برای ادکلن‌های مردانه با بوی غالب سرو، چه پیشنهادی دارید؟ خودم کارون له سویر رو دارم. 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir