نظرات | زهرا سهرابی
ترتیب نمایش
Hanae by Hanae
لینک به نظر 16 شهریور 1401 تشکر پاسخ به ایکاروس
خیلی جالب بود ،شماره یک این لیست بلند بالا..امضای چندین ساله ی من…
1 تشکر شده توسط : Shaghayegh
متاسفانه برای شامه من اونقدر وانیل و ریشه زنبق و کاکائو قوی هست که فرصتی برای عرض اندام روایح گلی باقی نمی مونه
ای کاش مثل باتل خوش رنگش مایع درونش هم یادآوریاس بنفش بود شاید اگر این همه پدرکشتگی با وانیل نمی داشتم می تونستم لذت بیشتری از این عطر ببرم..
9 تشکر شده توسط : ساناز 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
گفتنی هارو دوستان گفتند اگر لازم باشه مطلبی اضافه کنم اینه که اختلاف خیلی زیادی بین شروع و پایان این عطر وجود داره..شروع کاملا شاد و شنگول پاستیلی و انتهای به شدت جدی و گرفته…بیس نوت اصلا برای من گلی نیست بیشتر چوبی ادویه ای و حتی کمی صمغی ..در نتیجه حالت تند داره نه شیرین و نه تلخ..
سن یک ساعت اول عطر زیر سی سال و سن ساعات بعدی بالای ۴۰ سال😃
19 تشکر شده توسط : Maxxine ع میرزایی
گاهی همون دلیلی که یک عطر رو برای عده ای معمولی می کنه از نگاه دیگر اونرو برای دیگران خاص می کنه..بله ..گلدیا رومن نایت در نگاه اول هیچ رایحه عجیب و تکان دهنده ای ارائه نمی کنه اما اونقدر بالانس و متعادله که هرچقدر می گردم و تست می کنم مشابهش رو نمیبینم..نه چیزی زیاد داره نه کم..نه زیاد گلیه نه زیاد میوه ای نه زیاد چوبی..از هرکدوم کمی..به معنای واقعی کلمه چهارفصل..جزو معدود زنانه هایی که شیرینی کافی و وافی داره مهم تر از همه برای من همین که وانیل نداره صد هیچ از بقیه جلوئه!
15 تشکر شده توسط : ROSA shima.a
کرفس!👀یادمه یک نفر هم گفت نسخه اولیه(jour) بوی باقالی میده!
3 تشکر شده توسط : Nazanin سلطان عطربازهای ایران و توران
Watch
لینک به نظر 6 شهریور 1401 تشکر پاسخ به 🄼🄾🄽🄰
ضمن تشکر از بیان جذاب ،ادبی و هنری شما،هنچنین وقتی که برای این موضوع صرف کردید .. من از ارتباط نام این عطر با موضوع روایت شما بسیار لذت بردم!
12 تشکر شده توسط : nazanin ملورین
من این عطر رو طی چندنوبت و خیلی با حوصله تست کردم همونطور که بعضی دوستان اشاره کردند دقیقا همون فضای فروشگاههای لوکس شمع و شکلات و وسایل چوبی قدیمی رو داره…. اولین تست های من از این عطر خیلی شوکه کننده بود..اول اینکه توقع یه عطر زنونه رو داشتم اما زنونگیش خیلییی کم بود، دوم اینکه اثری از کارامل و شیرینی نبود سوم اینکه اونچه ازش میموند یه حالت صمغی رزینی تلخ داشت ..همچنان بعد از گذشت چندسال به نظرم خیلی لوکس و خاص و باارزشه اما بویی نیست که به من بیاد انگار اگر استفاده کنم مثل وصله ای که به هیچ وجه جور نمیشه..اما استشمامش خیلی دوست داشتنیت برام. انگار که این بو مناسب فضا باشه نه ادم ها..شاید هم یه روز خریدمش، پخش بو و دوامش هم متوسط هست.
20 تشکر شده توسط : هاشم پور ROSA
دقیقا برای من هم در حد تست خیلی عطر ملایم و بالانسی اومد ولی فکر نمی کردم اینقدر پخش بوی خوبی داشته باشه
6 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Mariya
😂😂😂
کاملا موافقم ولی واقعا متوجه نمیشم چرا دیگران همچنان حس اماکن مذهبی ازش می گیرند
2 تشکر شده توسط : Melody فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir