نظرات | M.A
ترتیب نمایش
شروع کار با رایحه ای گرم - تند - دودی و اسپایسی با بک راند مشک مانند به شدت رازآلود و غنی که با نت قدرتمند میخک حالت دم کرده و چرکین به خودش میگیره .
در ادامه مشک حیوانی جون میگیره و فضای عطر رو تاریکتر میکنه که در کنارش حالت خاکی و دودی حس میشه که بر پایه پچولی طراحی شده و میتونه شمارو به یاد Histoires 1740 بندازه اما از نظر من خیلی بهتر از اون هست چرا که اینجا با رایحه ای چندوجهی و پیچیده تر طرف هستیم. در ادامه کهربا و کمی سدر بهش اضافه میشه که حالتی ریچ و مقتدر و زیبا به عطر میده.

در پایان وجه خاکی-چوب قدرتمندتر شده و فضا مجدد تاریک میشه و کمی فرم نمدار به خودش میگیره و کم کم به پایان عمر طولانی خودش نزدیک میشه.

پخش و ماندگاری خیلی خوبی داره و به شدت جذابه
من خنکی تو این کار ندیدم. یه بوی چرمی - دواتی خاصی داره درست مثل واکسهای قدیمی که روی کفش زده میشدند ترکیبی از روایح چرم گونه و فراورده نفتی.

تم بویاییش خیلی شبیه initio divine attraction و Coeur De Noir BeauFort London هستش که البته این دوتا کار بهتر از این کار سرژف هستن.

پخش و ماندگاری خوبی داره اما ابدا تابستونی نیست.
عطری با حس و حال طبیعت وحشی کشور بوتان جایی که جناب چانگ خاطرات خوبی ازش داره. Figment man ساکن بستر سطحی جنگل میباشد و در حالی که تجزیه رخ میدهد، آن رایحه عجیب و اغواکننده، شما را شگفت زده خواهد کرد. من از جنگل های بارانی آگاهی دقیق ندارم اما تجربه به من میگوید این جنگل بویی قهوه ای ، پخته از پوست چوب های فاسد شده ، برگ ها و خاک مرطوبش و ریشه های در هم تنیده که از خاک بیرون آمده و بر بستر مرطوبش آرمیده اند . . . زیباست نه ؟

زیر این بخشی از دایره زندگیست و شما آن را حس خواهید کرد . عطر فیگمن من بوی عمیقی از قارچ های تجزیه شده ی جنگلی است که زمانی سبز و قوی بودند . . . این بوی تند و عمیق خاکی مانند هرگز از روی زمین مرطوب جنگل، بلند نمیشود اما این بوی مرگ نیست . هر چند باید به شما هشدار بدهم که این عطر شخصیت منحصربفردی دارد و نیاز به توجه و تست بیشتری دارد که تصمیم بگیرید آیا عطر شماست یا خیر .

لازم به ذکر است که یک بلاتر یا کاغذ تست ، طرز تفکر پشت آن عطر را به شما ابراز نمیکند. بلاترها جزئیات دقیق و ظریف رایحه های انیمالیک که به تدریج توسعه میابند را در خود حفظ میکنند و اغلب حس سبز را از عطر نشان میدهند. یکی از چالش های پیش روی من ، هماهنگی افراطی آکورد حیوانی بوده است که بعد از چند دقیقه اسپری کردن ، در این عطر شروع به تکامل میکند.

+ برگرفته از فرگرنتیکا


4 تشکر شده توسط : رضا سعید رضایی شوشتری
یه عطر فوق العاده خاص با شروع شدید هربالی - ادویه ای بسیار تلخ و تاریک و تا حدودی بیمارگونه که خیلی ها رو ممکنه فراری بده. میشه گفت یه قرابتی به بعضی کارهای آرامیس داره با تم کاملا کلاسیک منتهی روتوش شده دقیقا مثل پیرمردی که به سبک امروزی لباس پوشیده باشه. در ادامه نتها تغییر کمی میکنه و فضای تاریک و مرموز عطر کمی روشنتر میشه تو این نقطه هست که خیلیها ممکنه تازه شروع به لذت بردن ازش بکنن و من شخصا بوی شبیه به پاکت سیگار تمام برگ که گیاهی و خشک هست رو حس میکنم. در کل کار خاصیه و اصلا همه پسند نیست به خصوص در شرایطی که همه روایح حیوانی - چرمی یا امبر - پچولی دوست دارن و اونا رو خیلی با کلاس میدونن این عطر درست مثل دیدن فیلمی کلاسیک با آدمهاییه که درک درستی ازش ندارن و دائم غر میزنن این چه فیلیمیه و اصلا باهاش حال نمیکنیم ...
4 تشکر شده توسط : پدرام محمدی saeidrostami118

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir