نظرات | amirkhan
ترتیب نمایش
سلام. بنده این کار را برای همسرم گرفتم و خیلی استقبال کردند. در مورد رایحه به نظر بنده رایحه ای لطیف و زنانه که بوی گلی آن(تم غالب مگنولیاست) با ترکیبات ملایم میوه ای کاملا خاص و متمایز شده است و کمی تلخی مشک و عنصر دیگری که نشناختم به ماندگاری و سنگینی آن افزوده است(که از عناصر این برند است) بنابراین به نظرم خیلی شیرین و رمانتیک نیست و انتخاب رنگ بنفش ملایم و طراحی شیشه نیز بسیار هوشمندانه است و بنده اینکار را توصیه می کنم.
البته با اجازه مدیر گرانقدر
سلام بر مدیر گرامی و همکاران، بنده این کار را دارم و به عقیده بنده در محدوده این قیمت و برای کسانی که کارهای کمی تلخ می پسندند می تواند جذاب باشد(مانند لالیک مشکی و به نظر بنده تم غالب جوز و بوی خاصی از چوب سوخته ولی سبکتر)
... از مدیر عزیز دو خواهش:
1- نمونه هایی مدرنتر در این سبک که بوی چوبی کمتری داشته باشند و قیمت زیر 200 پیشنهاد فرمایید.
2-به نظرم به جای بخش(محصولات دیگری از این برند) که کمک کننده نیست محصولات مشابه را جایگزین فرمایید(هرچند سلیقه ایست ولی افراد با سابقه ای که از کارهای قبلی خود دارند بهتر می توانند انتخاب کنند)
با سپاس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir