نظرات | علی احمدی
ترتیب نمایش
من این عطر رو الان حدود 1 ساله که استفاده میکنم. در مورد رایحه باید بگم که بهترین، شیک ترین و خاااااااص ترین رایحه رو داره. ینی لا اقل من که تا حالا رایحه ای تا این حد جذاب و مسحور کننده توی هیچ عطری ندیده بودم. همزمان با این البته کرید اونتوس و فارنهایت دیور رو هم دارم که مثلا توی موقعیت های مختلف ازشون استفاده کنم. اما هر بار که میرم عطر بزنم، اصلا دلم نمیاد جز تنباکو وانیل چیز دیگه ای استفاده کنم :)
بوی عطر همونطور که همه میدونید با تنباکو شروع میشه و طی مدت کوتاهی به وانیل و کاکائو ختم میشه. و این بوی وانیل و کاکائو اونقدر ماندگاره که تا روزها باقی میمونه اگه عطر رو روی لباس استفاده کرده باشین. چیزی که من تا حالا توی هیچ عطر دیگه ای ندیدم. حتی لباس رو از تنم در میارم و توی کمد آویزون میکنم و کاور میکشم، هفته ی دیگه که مثلا دوباره میخوام اون لباس رو بپوشم همچین که از توی کاور درش میارم بوی عطر میزنه بیرون و یه حس خیلی خوبی به آدم میده. هم خود بوی خوبش، هم اینکه این همه موندگاره!
در مورد جذابیت رایحه و البته پخش فوق العاده ی اون هم بگم که تا حالا بارها شده که من وارد یه جایی بشم و اطرافیان ازم بپرسن اسم عطرتون چیه. اونایی هم که نمیپرسن میدونم که روشون نشده وگرنه از حالت کنجکاو و البته علاقمند قیافه شون معلومه که دلشون میخواد بدونن :)
بوی این عطر شیرینی بسیار دلپذیری داره. بهرحال وانیل و شکلات چیزای دلپذیری هستن دیگه و کمتر کسی پیدا میشه که از بو کردن اونها حس خوشایندی نداشته باشه.
در مورد زمستونی و تابستونی بودنش هم عرض شود که من قبلا توی قید این چیزا بودم، اما به جون شما اونقدر بوی این عطر خوب بوده که وسط گرمای 40 درجه ی تابستون هم من ازش استفاده میکنم و به گرم بودن بوش توجه نمیکنم دیگه حالا.
ضمنا دست عطرافشان درد نکنه که علیرغم اینکه قبل سفارش شک داشتم محصولش اصل باشه، اما بعدش به کلی شکم برطرف شد. و الان هم که عطرم 20 درصد بیشتر باقی نمونده ته شیشه، یه دونه دیگه سفارش دادم :)

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir