نظرات | پيمان
ترتیب نمایش
سرکار خانم مونای گرامی،
با سلام و احترام.
بسیار متأثر شدم، تجربه بسیار دردناکی را از سر گذرانده‌اید.
لطفاً مراتب همدردی مرا پذیرا باشید.
برای شما صبر و آرامش از درگاه خداوند متعال آرزومندم.
در پناه خدا باشین.
36 تشکر شده توسط : Rezvani Mehran
Dior Homme Intense
لینک به نظر 2 آذر 1401 تشکر پاسخ به مهدی
سلام و احترام حضور شما دوست عزیز.
پیشنهاد میکنم اگر از توصیفاتی که از این عطر شنیده‌اید به اون علاقمند شده‌اید، حتماً با مراجعه به فروشگاه ها، خودتون تست کنین و راجع به خریدش تصمیم بگیرید.
واقعیت اینکه هرچقدر هم برای کسی عطری رو توصیف کنند، نت های اون رو برشمرند و ساختار اونرو توضیح بدهند، حتی برای حرفه‌ای ها، فقط میشه حدس زد عطر در چه حال و هوایی قرار داره و نه بیشتر.
فکر کنید که آیا ممکنه که اگر صدا و یا چهره کسی رو برای شما توصیف کنند، بتونید صدا و چهره اون شخص رو بی کم و کاست در ذهنتان مجسم کنید؟ فکر نمیکنم ممکن باشه.
امیدوارم هر چه زودتر در نزدیکترین فروشگاه این عطر رو تست کنین و به پاسختون برسین.
موفق باشین دوست عزیز.
26 تشکر شده توسط : Rezvani Cast away
But Not Today
لینک به نظر 8 آبان 1401 تشکر پاسخ به حسن کبیری
جناب کبیری عزیز،
با سلام و احترام.
از حضور دوباره شما در عطرافشان بسیار خوشحالم و از شما بخاطر به اشتراک گذاری تجربه پربهایتان بسیار سپاسگزارم.
من هم کم و بیش در ابتدای مسیر علاقمندی ام به عطر، قادر به ایجاد تعادل منطقی بین میزان علاقه ام به عطر، توان مالی ام و میزان مصرف معقولانه عطر نبودم ولی خوشبختانه خیلی زود متوجه این عدم تعادل شدم و الگوی مصرف و خرید عطرم رو اصلاح کردم.
تنوع در دنیای عطر باعث میشه عطش تجربه کردن و داشتن عطرهای جدید در خیلی از اشخاص به سختی سیراب بشه و اغلب، زمانی شخص به خودش میاد که هزینه قابل توجهی را صرف این تجربه کرده.
علاقمندی به تجربه عطرهای جدید در عین محدودیت مالی، موضوعیست که به نظر میاد در کشورهای مرفه تر هم مصداق داره ولی سعی کردند براش راهکار ارائه کنند. اگر دوستان سری به سایت Parfumo بزنند در این سایت بخشی به نام Souk وجود داره برای فروش و عرضه عطرهای استفاده شده. این امر تا حدی این امکان رو در اختیار کاربران میگذاره که اگر تجربه ناموفقی در خرید یک عطر داشتند و یا از اون عطر سیر شده اند، بتونند اونرو به علاقمندان احتمالیش در مقابل دریافت وجه یا عطری دیگر واگذار کنند. این باعث میشه با نقدینگی کمتر و در واقع گردش نقدینگی، امکان تجربه عطرهای بیشتری فراهم بشه.
در این وبسایت شما افراد پر شماری رو پیدا می کنید که در پروفایلشون عطرهای بسار زیادی رو در بخش عطرهایی که داشته اند ثبت کرده اند. در واقع راهکار این اشخاص برای تجربه این تعداد عطر زیاد، استفادده از همین امکانی است که در بالا عرض کردم.
راهکار دیگری که وجود داره و در غالب گروه های کوچک اما نزدیک بهم میتونه اتفاق بیوفته، تجربه استفاده اشتراکی و نوبتی یک عطر در یک جمع محدوده، میتونه اینکار در همون ابتدا با خرید اشتراکی و سپس دکانت گیری برای اعضای گروه اتفاق بیوفته یا اینکه اعضا به نوبت عطر رو از کتابخانه عطر اشتراکیشون دریافت کنند و اون عطر رو تجربه و یا استفاده کنند.
برای هر دو راه حل بالا، احتمالاً در تلگرام و یا سایر پلتفرم های اجتماعی، چنین گروه های در ایران قبلاً تشکیل شده باشه، اما ایجاد چیزی شبیه Souk در یک وبسایت رسمی تر مثلاً در همین عطرافشان خودمون، میتونه زندگی رو برای خیلی از علاقمندان عطر ساده تر کنه.
با سپاس.
47 تشکر شده توسط : بیتا سعیده دهرویه
چه متن زیبا و تاثیرگذاری.
یاد مادربزرگ عزیزتان، گرامی.
9 تشکر شده توسط : هاشم پور nazanin
با سلام و احترام.
متاسفانه موردی که الان در سایت موجود باشه و مشابه French Lover, پیدا نکردم.
من خودم Creed Spice and Wood رو دارم و یکی از دوستانم French Lover. در مقایسه ای که انجام دادیم، تشابهات قابل توجهی دارند.
در هر صورت، اگر گوگل کنین خود French Lover رو برای فروش در یک فروشگاه اینترنتی پیدا خواهید کرد که در مراجعه به دفترشون در تهران امکان تست و خرید تقریباً همه کارهای فردریک مال از جمله همین French Lover رو خواهید داشت.
موفق باشین.
15 تشکر شده توسط : Mehran محمدرضاسپهی
Ambre Topkapi
لینک به نظر 3 اردیبهشت 1401 تشکر پاسخ به محمدرضاسپهی
سلام دوست گرامی،
وقت شما بخیر.
تاکید جنابعالی بر ریفورموله شدن همه محصولات برند MDCI توجه بنده رو جلب کرد، از جهت قاطعیت و کلیت اون که همه محصولات این برند رو در شمول آن قرار داده‌اید.
ممنون میشم توضیح بفرمایید که منبع این خبر چه مرجعی است؟ و اینکه آیا خودتون شخصاً همه محصولات MDCI رو قبل و بعد از ریفورمولاسیون احتمالی چک فرموده‌اید و نتیجه نا مطلوب بوده است؟
ممنون از جنابعالی.
7 تشکر شده توسط : آرمان 🄼🄾🄽🄰
سلام و وقت بخیر.
هر دو کار در ایران در دسترس هستند. حتی در مراجعه حضوری امکان تست هم وجود دارد. بجای لغت “پش”، لغت “پیچ” همراه با لغات “کاردینال” و “عطر” را گوگل کنید.
با تشکر.
3 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
Enigma Pour Homme
لینک به نظر 7 دی 1400 تشکر پاسخ به خاتون
سلام و عرض ادب.
من شخصاً با توضیحات علیرضای عزیز موافقم.
من چندین عطر از کارهای روژا داو رو دارم.من جمله Danger Pour Homme. این از جمله کارهای روژا داو است که به کرات درباره‌اش گفته میشه که از اقتباس و یا کپی کردن آثار دیگران خلق شده و در فهرست شما هم اتفاقا ذکر نشده.
در صفحه این عطر در فرگرنتیکا اگر دقت کنین، عطر هایی نظیر Guerlain Heritage ، Lalique Pour Hommeو Nicolaï New York Intense به عنوان شبیه ترین کارها به Danger ذکر شدند. سالیان سال هست که من هر سه این کارها رو دارم و چندین بار خرید مجدد کردم. برای من هیچکدوم از این سه کار بعلاوه Danger بهم شباهت ندارند و اونها رو‌ جایگزین هم نمی دونم.
نمی‌دونم دوستانی که در تقلیدی بودن کارهای داو، مطلب نوشته‌اند چه مدتی رو صرف تست این کار ها کردند. من به این نتیجه رسید‌ه‌ام که تست شخصی برای تصمیم گیری در این موارد ، اگر قصد خرید دارین الزامیه. طبیعیه که نتایج تست یک عطر به دما، رطوبت، شیمی پوست و شامه شخص تست کننده وابسته است.
این آخری از همه مهمتره، از نظر من. شاید تا حالا تست سنجش شنوایی انجام داده باشین. در این تست توان شنیداری شخص در شنیدن اصوات با فرکانس ها ‌و دامنه ها متفاوت اندازه گیری میشه.
بعضی افراد اصولاً بعلت بیماری، سن و یا ساختار ذاتی گوششون امکان شنیدن بعضی از اصوات رو ندارند و یا اون رو‌ضعیفتر می شنوند. حالا فرض کنید چند صدا با فرکانس و دامنه مختلف برای چند نفر که توان شنیداری متفاوت دارند پخش بشه. قطعاً برداشت یکسانی نخواهند داشت. هر کدوم از اونها ، صدا ها رو با شدت متفاوت شنید‌ه اند و در نتیجه برآیند شنیداری اونها حتماً متفاوته. حالا همین موضوع رو نگاشت کنید به حس بویایی. عطر از نظر من متشکل از چندین نوت با ً فرکانس ( رایحه)” و “دامنه ( میزان استفاده شده در ساختار عطر)” هست. قطعا گیرنده های بویایی افراد مختلف حساسیت های متفاوتی به هر کدوم از این نوتها دارند. در نتیجه از نظر من قطعاً و قطعاً حس و برداشتی که من نوعی پس از بوییدن یک عطر خواهم داشت با افراد دیگر متفاوت خواهد بود. پس فقط باید به بینی خودمون‌ اعتماد کنیم و نه هیچ توصیه‌ای از دیگران.
اوقات بسیار خوبی داشته باشین.
16 تشکر شده توسط : Mehran سعید ون ورنبرگ
Amber Musk
لینک به نظر 2 آذر 1400 تشکر پاسخ به سعید رضایی شوشتری
جناب آقای شوشتری عزیز،
سلام.
امیدوارم حال جنابعالی خوب باشد. پیشنهاد میکنم از وبسایت ذیل دیداری داشته باشید:
https://www.stephanehumbertlucas.com/perfumes/o-hira
با توجه به اطلاعات مندرج در این وبسایت، برداشت من این است که این عطر از امبرگریس و یا عنبر ساخته نشده باشد بلکه از Fossilized Amber یا کهربا در تولید آن استفاده شده. براین اساس هرم بویایی مندرج در صفحه این عطر در وبسایت عطرافشان که احتمالا برگرفته از وبسایت ویکیپدیا باشد، نیاز به تصحیح دارد.
البته دوستان دیگری هم در صفحه اوهیرا در وبسایت عطرافشان در خصوص اینکه الزاما اوهیرا از امبرگریس ساخته نشده توضیحاتی ارائه نموده‌اند.
با آرزوی سلامتی برای جنابعالی.
8 تشکر شده توسط : nazanin داود پقه
سلام و وقت بخیر سرکار خانم.
خوب این عطر از کارهای عطار بزرگ دومینیک روپیون هست که هم در حوزه نیش و هم دیزاینری عطر های بسیار خوب و‌ محبوبی داره. ( نظیر کارنال فلاور و پرتریت آو ایدی از برند فردریک مال)
این کار بخصوص از جمله کارهای بسیار محبوب و بسیار پرفروش ایشون هست که طبیعتاً بسیاری رو ‌وسوسه کرده که نوع تقلبی اونرو تولید کنند و به بازار بدن.
چون این عطر، عطر امضای همسر من هست ، در طول سالیان طولانی به دفعات از این عطر خریداری کردیم که متاسفانه در چند سال اخیر، خریدهایی که حتی از فروشگاه های معتبر ( در خیابان وزرا و مورد وثوق بسیاری از دوستان اینجا، من جمله خودم) خرید کردیم ، بوی نا مطلوبی داشت و قابل مقایسه با مواردی که خودم و یا اقوام از خارج از کشور تهیه کردیم، نبود و ما به این نتیجه رسیدیم که باید تقلبی باشن.
بنابراین احتمال می‌دم ، نمونه ای که در اختیار شماست، با احتمال بالا، اصل نیست.
6 تشکر شده توسط : مریم میربیک فرشاد رامتین

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir