نظرات | مجتبی خادمی
ترتیب نمایش
این عطر واقعاً بوش متفاوت از گل محمدی هست و واسم جالبه اگه یه عطر دیگه بود همه شروع می‌کردن از نت‌های آغازین و میانی و پایانی اون عطر داد سخن دادن و تعریف کردن ولی نوعی لجبازی ناخواسته و ناخود‌آگاه حالا به هر دلیلی باعث شده اینجا هیچ نظر تخصصی در خصوص این عطر نداشته باشیم. یه جوری توی نظرات صحبت شده هرکی ندونه فکر می‌کنه بوش کاملاً خطیه در صورتی که شخصاً با این قضیه موافق نیستم. برای خودم یاد‌آور کلی خاطره هست این عطر و همین حالا از همین سایت معتبر و دوست داشتنی یکی سفارش دادم. امیدوارم واقعاً ساخت ایالات متحده و همون شیشه‌های قدیمی کوچولویی باشه که بچگیم دست می‌گرفتم و از استشمامش سیر نمی‌شدم. امیدوارم همون بویی رو بده که وقتی می‌زدم تمام شادیای دنیا یه جوری مال من می‌شد که روانگردان هم اون کار رو با من نمی‌کرد. جدیداً نسخه‌هایی که فروشگاه‌های معمولی دارن رو خریدم چنگی به دل نمی‌زنه. نه بوش و نه طراحی شیشه‌اش. خدا کنه نهایتاً این اونی باشه که می‌خواستم!
8 تشکر شده توسط : Rezvani Mercedes

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir