نظرات | ندا . س
ترتیب نمایش
خودم تست نکردم. ولی میگن پلیس فوربیدن به سبک این کار خیلی نزدیکه.
2 تشکر شده توسط : Maary آرامیس
من نمیدونم چرا انقدر به برند کاشارل ارادت دارم با اینکه از این برند فقط همین ادن و اسکارلت رو داشتم!
ادن احساس اصالت و قدمت رو بهم منتقل می کنه. از طراحی باتل عطر تا رایحه ش. هرچند بعضی ها اعتقاد دارن زشته و شبیه شامپوئه و... ! ولی نمیدونم چرا انقدر برای من زیبا و جذاب و مرموزه! اون سادگیش، اون رنگ سبز مخمل گونه ش خیلی دلرباست به نظر من! البته شاید به این دلیل باشه من کلاً با هرچیزی که نشونه ای از قدمت داشته باشه، خیلی ارتباط برقرار میکنم.

در مورد رایحه ش باید بگم با یه رایحه ی گلی، خیلی گلی و کاملاً گلی طرفیم که ترشی مرکبات یا بوی پوست مرکبات هم تو پس زمینه هر از گاهی خودی نشون میده. ادن مثل اغلب عطرهای خیلی گلی، بوی گل فروشی یا بوی عصاره ی گل یا بوی گلی که دستت میگیری و از نزدیک بو می کنی رو نداره. رایحه ی گل ها انقدر با هم ترکیب شدن که می شه گفت بیشتر مثل اینه که داری تو یه باغ پر از گل یاس و مریم و شکوفه‌ی درخت پرتقال و بهارنارنج قدم میزنی، و بدون اینکه نزدیکشون بشی، از دور رایحه ای مخملی و قوی از ترکیب همه‌ی اینها به مشام میرسه.

رایحه ی نسبتاً قوی و کلاسیکی داره. ولی برخلاف اکثر روایح کلاسیک و قدیمی، استشمامش برای من خوش آینده. چون یه حالت لطیفِ مخمل گونه ی دوست داشتنی داره که لبه های تند و تیز عطر رو خنثی می‌کنه. اگه به سن برای عطر معتقد باشیم، میشه گفت برای بالای 35 سال مناسبه. درسته که از عمر ساخت عطر بیست و اندی سال بیشتر نمی گذره ولی برای من تداعی کننده‌ی زنی از خانواده ای اصیله با استایل وینتج، تو یه خونه‌ی قدیمی با سبک دکوراسیون وینتج و عاشق گل و گیاه.

ماندگاری و پخش بوش زیاده
18 تشکر شده توسط : parissa خاطر
من بیشتر از همه ترکیب رز، تمشک و انگور رو در بستری از وانیل خیلی ملایم حس می‌کنم که فلفل صورتی هم حالت شاداب و تقریباً تر و تازه ای بهش داده. برام اصلاً یادآور گل محمّدی نیست. هرچند رایحه‌ی رز مشخصه ولی اون بوی نوستالژیک گل محمّدی و گلاب رو نداره. یعنی رزش تو ذوق نمی زنه. رایحه شم به نظر من شرقی- گلی نیست چندان! یعنی با اون تجربه ای که من از روایح شرقی گلی دارم و معمولاً حس و حال عطرهای کلاسیک رو با خودشون منتقل می کنن، تو این عطر نیست. میوه ایه بیشتر. مخصوصاً اولش که اسپری میشه، میوه ای و آبدار و نسبتاً شادابه. امّا هر چی میگذره نت ها میوه ای کم تر میشه و رز و وانیلش بیشتر خودنمایی میکنه و یه رایحه ی نسبتاً گرم و شیرین ساده با پس زمینه از تمشک ازش باقی می‌مونه. در کل عطر ساده ایه. تغییر نت ها خیلی کمه. چیزی نیست که برای خودتون یا اطرافیان خاص و هیجان انگیز باشه. حوصله سربره. بااینحال عطر ملایم و معتدلیه و هر فصلی_احتمالاً به جز تابستان_ بشه استفاده کرد. نت آزار دهنده ای هم نداره و عطر ایمنی محسوب میشه.

ماندگاریش متوسط و پخشش کمه
2 تشکر شده توسط : پینار قره گوزلو Shaghayegh
عجیبه که کسی اشاره نکرده ولی این عطر به شدت من رو یاد 《آنژه او دمون edp》 میندازه. فقط این عطر تلخی پس زمینه آنژه او دمون رو نداره و از جدیت و رسمیتش کاسته شده. ولی فضای کلی به نظر من شبیه همه.

ضمنا به نظرم هییییچ شباهتی با هیچ کدوم از ژوغ های هرمس نداره؛ ژوغ د هرمس و نه ژوغ د هرمس ابسولو. اصلا دنیاشون متفاوته!

ماندگاریش عالی
پخشش خوبه
3 تشکر شده توسط : Hani Maary
رایحه ی خاصی داره. قبلاً تجربه ش نکردم. اولش که اسپری میشه من رو یاد پودرهای لباسشویی می‌ندازه که احتمالاً به خاطر اسطوخودوسه. البته من خودم از حس پودریِ مواد شوینده_خصوصا پودر لباسشوئی_ واقعاً خوشم میاد. ولی تو درای داون از اون فضای باز و شفاف و صابونی مانند اولیه، یه چیز عجیبی باقی می‌مونه که برام واقعاً آزار دهنده هست! حس و حال نم گرفته ی چرب و خفه که باعث سردردم میشه و میخوام زودتر از دستش خلاص بشم. شاید تو فضای باز و تو فصل سرد این حس رو کم تر داشته باشه ولی در هر صورت با وجود خاص بودنش انتخاب من نیست.

ماندگاریش بسیار زیاده و پخشش متوسط.
2 تشکر شده توسط : محمود روحانی shamim_en
به نظرم این عطر خیلی به «بربری بریت» شباهت داره. البته نت هاشون شباهت چندانی به هم نداره ولی فضای هر دو عطر در نهایت خیلی به هم نزدیکه. با این تفاوت که بریت کمی ملایم تر و لطیف تره. فکر کنم به خاطر عنبر و بنفشه باشه که پوشن گرم تر و تند و تیز تره کمی.
2 تشکر شده توسط : میر سیدمصطفی موسوی
سمپل شما همین مدله. اگه تو قسمت سفارشات قبلیتون هم برید، میتونید ببینید کدوم مدل رو خریدید.
سرشار از زنانگی!
کاملا گرم، اما نه پر حرارت و سوزنده.
کاملا خوشمزه اما نه آبنباتی و تینیجری.

برام تداعی کننده کننده ی یه زن مهربون، صبور و کدبانوئه که تو یه عصر پائیزی تو آشپزخونه مشغول درست کردن کیک و شیرینیه. تصور کنید از آشپزخونه یه گرمای آرامش بخش به همراه بوی کیک و نوشیدنی همه جای خونه رو پر میکنه.
4 تشکر شده توسط : میر سیدمصطفی موسوی
رایحه ش خیلی شبیه به سینیورینا الگانزا از سالواتوره فراگامو هست.
هیچ عطری تا الان نتونسته برام جایگزین این عطر بشه. رایحه ش دقیقا همونطوریه که رنگ و فرم شیشه ی عطر به ذهن متبادر میکنه. یه بوی کرمی نرم و لطیف و تمیز. به نظرم هر فصلی بشه استفاده کرد ولی تو بهار و پاییز غوغا میکنه. با اینکه تو کمد گذاشتمش، موقع خواب همیشه بوش تو بینیم میپیچه. برام یادآور یه خانم قد بلند، لاغر و ساده پوشه که از کمترین زیورآلات و آرایش استفاده میکنه. آروم و صبور و درونگراست ولی جذاب و معماگونه ست. من لطافت و آرامش رو با این عطر معنا میکنم. یادمه اونموقع خیلی دنبال همچین رایحه ای میگشتم ولی پیداش نمیکردم، آخر هم این عطر رو بلایند بای کردم و دقیقا همون چیزی بود که میخواستم.
23 تشکر شده توسط : Farahnaz Anahita Kian Nik

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir