پرسش ها | جواد

سلام دوستان

یه مسئله‌ای که همیشه باهاش درگیر بودم، پیدا کردن عطر تابستونی، بهاری با ماندگاری و نشر بوی بالاست. البته که گفته میشه ماهیت عطرهای مرکباتی تبخیر شدن سریعه و نمیشه انتظاری داشت ولی به نظرم هنوز میشه کارهایی پیدا کرد که در عین خنک بودن، پخش خوبی هم دارن. بیشتر هم از بین عطرهای دیزاینر و ارزان تر. اگه چنین گزینه هایی می‌شناسید که حتی توی تولیدات جدید هم عملکرد خوبی دارن، در پاسخ به سوالم لیست کنید که شاید به درد دیگران هم بخوره.

مثلا این گزینه ها به ذهن خودم میاد:

آکوا دی جیو پروفومو ، آزارو کروم لجند ، ایو سن لوران وای ادو پرفیوم 

سلام بر دوستان و بزرگواران عزیز
من سالها پیش عطری رو، که (روم سیاه) از عطرفروشی‌های گرمی بود، تهیه میکردم که به مذاقم خیلی خوشبو و خاص میومد. خیلی از اسامی عطرهای گرمی رو بعدا در ادکلن‌های اورجینال پیدا کردم ولی هیچ رد و اثری از این عطر مورد علاقه ما نبود. نه کسی خبری داشت و نه اورجینالش رو یافتم. حتی خود عطرفروشی گرمی هم دیگه اون کار رو نیاورد. از این جهت گفتم در عطرافشان هم مطرحش کنم، بلکه این گمشده رو پیدا کنم. اسم عطر، درست یا غلط، گفته میشد: اُوی (ovi) یا شاید اوی oui
اگر کسی با همین مختصات اندکی که گفتم رایحه رو شناخت، ممنون میشم که اسم کامل یا لینک ادکلن اورجینالش رو برام بنویسه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir