نظرات | مرضیه**
ترتیب نمایش
عید فطر رو به عطر افشانی های گرامی و تمام دوستان و عزیزان عطرباز و غیر عطرباز تبریک عرض میکنم:-)
3 تشکر شده توسط : ‌‌... فرزاد فرهودی
شوکه شدم... در هر حال موفق باشید.بیصبرانه منتظر تغییرات هستم
سلام. من با نظر آقا مهدی موافق نیستم زیاد. البته توهین و قیافه گرفتن رو قبول ندارم اما اینکه یه نفر جاش رو عوض کنه چون عطر ما رو نپسندیده چه ایرادی داره؟ هر آدمی حقی داره. دیگران مجبور نیستند عطر ما رو تحمل کنند و اتفاقا مودبانه ترین شیوه اش اینه که خودشونو از اون محیط دور کنند قطعا به جای اینکه بلند بگن اه چه بوی مزخرفی!! یا وای کی به خودش گازوئیل زده!!!
در ضمن بعضی افراد آلرژی دارند یا سردرد دارند یا اگه خانوم باشه ممکنه ویار داشته باشه . مردم هزار و یک مشکل دارند که ما ازش بیخبریم و به نظرم ما نباید فقط به فکر خودمون باشیم و فکر کنیم چون یه میلیون پول فلان عطر نیش رو دادیم باید دیگران رو مجبور کنیم که ازش لذت ببرند. یا تعجب کنیم از نظر افراد غیر پرفشنال که چرا از فلان عطر بوی نامطبوعی حس میکنند. اینو یادمون نره همه ما یه روزی غیر پرفشنال بودیم و همون زمان نظر ما نسبت به همون عطر ممکن بود یکسان باشه. الان بله ، یاد گرفتیم به کاراکتر عطر احترام بگذاریم و بدی هاش رو هم درک کنیم و حتی لذت هم ببریم اما این دلیل نمیشه همه مثل ما باشند و مثل ما فکر کنند. دموکراسی شرط اول فرهنگه و احترام به حقوق و نظر دیگران. البته باز هم تاکید می کنم با توهین مخالفم.
5 تشکر شده توسط : حسین رفیعی Amirhossein
ممنون مریم عزیز. درست میگی عزیزم.کار خیلی خوبی کردی
WoW.... چه نقد زیبا ، جالب و پرفشنالی!! چه نعمت بزرگیه که افرادی مثل شما با این همه مشغله میان و وقت میذارن برای آموزش به دیگران. کم کم اسم این سایتو باید به دانشکده عطرافشان تغییر نام داد ;)
جا داره همینجا از شما و تک تک دوستانی[که تعدادشونم کم نیست]که با نظراتشون به ارتقای سطح علمی و کاربردی عطرشناسی امثال بنده کمک می کنند از طرف خودم تقدیر و تشکر کنم.
3 تشکر شده توسط : نازی جاوید حکایت دوست
زیبای عزیزم فقط تستش کن حتما. چون این عطر به هر کاراکتری نمیخوره . خوب یادمه این عطر و چند تا دیگه که از این به لحاظ قیمت گرونتر بودن رو جهت نقد و نظر سنجی تو یه جمع دوستانه آورده بودم که با هم رودربایستی نداشتیم اصلا . هر کس واسه هر عطر نظر خودشو میداد تا نوبت به این رسید که اتفاقا آخرین عطرم بود یهو همه با هم و بالاتفاق شروع به تعریف کردن جوری که خودم تعجب کردم آخه جزء فیوریت های من نبود خیلی. تقریبا تنها عطری بود که همه با هم اتفاق نظر داشتن روش.
بعد ها خودم هم لذت بردم ازش
1 تشکر شده توسط : غزال
سلام. تو عطرهاتون بهترین گزینه کوکومادمازله
به چند دلیل 1- کوکو نسبت به کول واتر جوانانه تره درست مال سن شماست
2- ماندگاریش خیلی خوبه
3- مشخصه عطر گرونیه و با کیفیت
4-همه پسنده و تو عطرهای زنونه در اذهان آقایون عطر پرطرفداریه
5- ملیح و ملایمه که نسبت به برند گرلن که یه مقدار خشنه عطرهاش در اولویته برای موقعیت های اینچنینی.
ممنون از نظرتون. من معمولا در مورد عطرهای مردانه سعی میکنم بیشتر شنونده باشم تا گوینده . و فکر میکنم یه مرد خیلی بهتر میتونه یه عطر مردانه رو بفهمه و تفسیر کنه. حال اونکه آقایون اینجا خیلی خوب تا به حال اینکارو انجام دادند و همین اختلاف نظر ها ست که جذابیت میده به کامنت ها. لذت تماشاش از دور بیشتر منو به وجد میاره و البته بسیار آموزنده بوده برام تا کنون.
2 تشکر شده توسط : هاشم پور محمدرضاسپهی
به نظر من بلک اوپیوم با belle هیچی ربطی به هم از لحاظ رایحه ندارند. اصلا داستان هاشون جداست کاملا ، اما تو پخش و موندگاری تقریبا تو یه سطح هستند. belle مجلسی تره ، جدی تره کاراکترش. کاراکترش مثل سیاستمدارهاست یه جورایی. بوی توتون ملایمی هم ازش حس میشه اما با یه دوز کاملا هوشمندانه و حساب شده تا خراب نکنه حس زنانگی عطرو.
6 تشکر شده توسط : غزال آرامیس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir