نظرات | علی شنبه زاده
ترتیب نمایش
با سلام خدمت دوستان محترم
من مثل مابقی دوستان پیشکسوت روایح نیستم و تا به حال نظر ندادم اما درباره این کار گفتم نظر خودم رو بگم شاید مفید باشه.(این نظر بعد از تست عطر نوشتم)
درباره رایحه ابتدا باید بگم که بسیار سبک و فرش هست که اون رو مختص فصول گرم میکنه پس در ابتدا به عنوان یک عطر چهارفصل نباید بهش نگاه کرد، این کار در هوای سرد اصلا پتانسیل خودشو نشون نمیده.
جنس رایحه حس مرکباتی خودش رو که میشه گفت به ترشی مایل هست تا آخر حفظ میکنه که البته برای من خوشایند هست چون با این کار یادآوری میکنه من یه عطر سرحال کننده تابستونی هستم ولی این تمام ماجرا نیست بلکه یه حالت لطیف گلی به سرعت خودشو نشون میده، فکر میکنم اون رایحه مریم گلی هست که خودنمایی میکنه و این باعث میشه عطر هم با تیپ کژوال هم مجلسی ست باشه.
بعد از گذشت تقریبا ۳ ساعت عطر به حالت دودی پایانی خودش میرسه که بنظر من حتی از شروع عطر هم بیشتر جذاب هست.
خب نوبت میرسه به ماندگاری این عطر که از نظر من کاملا راضی کننده هست و در طول روز شما رو راضی میکنه ولی درمورد پخش بو باید بگم که شما از یه عطر سبک تابستونی نباید انتظار زیادی داشته باشید، اطرافیانی که نزدیک شما هستند کاملا متوجه اون میشن اما اونجور هم نیست که رد بو و فلان داشته باشه کاملا معمولی.
یک نکته من اینجا جا داره بگم به شخصه از عطر هایی که پخش بوی بالایی دارن خوشم نمیاد چون غالبا این عطر ها حجم بوی زیادی دارن و سنگین و سردرد آور هستن که اصلا حتی برای عطر های گرم هم نمی‌پسندم.
مانا باشید
10 تشکر شده توسط : امیر علوانی مهریار

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir