پرسش ها | مشتی
فیک فروش ها 25 آبان 1402

درود بر همه دوستان. از عطرافشان عزیز خواهشمندم مطلب را تایید نمایند تا عده ای مثل بنده طعمه عطرفروش های قلابی و کلاه بردار نشوند. فروشگاه اینترنتی م.د.ی.س.ه که کالاهای دیگری هم می فروشد کاملا فیک فروش است. به هیچ وجه گول تخفیفات روی عطرها رو نخورند دوستان. حتی عطری که می فرستند شیشه اش هم تطابقی با عطر ارجینال ندارد و نگویید که شاید شیشه تغییر کرده است بنده چک کرده ام و همچنین شیشه ای که به بنده قالب کردند با قیمت دو میلیون و هفتصد برای عطری وجود ندارد اصلا. مدعی هم که بشوید میگویند بچکد شیشه و بسته تطابق دارد. خنده دار است. با یک میلیون بیشتر می توانستم عطر اصلی که می خواستم را از همین عطرافشان بخرم اما خبط کردم و با دو میلیون و هفتصد آب گرفتم، آب. حتی اسانس هم ندارد. عکس را در عطرگرامم آپلود خواهم کرد. عزیزان لطفا فقط از جاهایی که تمامی کهنه کاران عطرباز خرید می کنند خرید کنید. عطرفروشی فیک دیگر هم ع‌ط.ر.ی.ن.ه ا.س.ت.و.ر هست. بنده وظیفه خودم می دانم که هموطنانم به دام این شیادها نیافتند.  سپاس 

سلام به همگی عزیزان. آیا کسی از دوستان ایریس ابسولو لانکوم رو تست داشته؟ آیا این عطر هم کیفیت بقیه فلنکرهای la vie est belle را دارد؟ 

سوال دیگر اینکه برای کادو به یک خانوم بسیار حساس، خلاق و هنرمند با روحیه سرکش و در عین حال زنانه چی پیشنهاد می‌دین از کارهای شنل؟ این خانوم چهل و دو ساله هستند و استایل ثابتی هم ندارند یعنی هم فرمال هم اسپورت همه جور استایلی رو می پوشند. لاغر اندام هستند و قد متوسطی دارند. خیلی اهل آرایش نیستند و برغم صورت جوان و ظریفشان گیسوانشان کمی در اطراف شقیقه ها جو گندمی شده است. خیلی نمی خندند اما وقتی می خندند می توانند همه دنیا رو بخندانند. بیشتر درونگرا هستند یا شاید بشود گفت برونگرایی هستند که جامعه زود خسته شان میکند.

با تشکر از شما 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir