نظرات | NOiR
ترتیب نمایش
Russian? تا حدودی میشه گفت رگه ی روسیه ای داره
چرمی ؟ بازم تا حدودی ولی ی چرم آروماتیک ک اصلن اون وحشی گریه یک چرمی مثل توسکان لیچر تام فوردو تو خودش نداره .
بیشتر با نوت های سبز شروع میشه. ی ادکلن از ادیداس داشتم مدل ابی. اپینینگش خیلی منو یاد اون انداخت بالای هفتاد درصد؛ هرچند قیمتش فک کنم ی صدم اینه. ولی خوب تو نوت های بعدی تفاوت دارند یه ته مایه هایی از دیور مرد توش شباهت دیدم.
درکل نوت درخت کاج تو این ی تم غالبه بهتون این حسو الغا میکنه ک تو ی بین یسری درخت کاج هستید شاید این دلیلش واسه چسبوندن اسم روسه اولش بود و الا ک از چرمش چندان توقع نداشه باشید.
تو هوای سردیم مثل الان یک ته مایه ی کلاس به من نشون داد.
در کل اگه به نوتاش توجه نشه تک تک ی شخصی ای که کنارتون نشسته فقط ی بوی آروماتیک درحد همون نسخه ی آدیداس متوجه میشه. البته ساختش به مراتب بهتره و شرکت ممو هم وسوسه کنندس ولی با این پول خیلی بهتر از اینا گیرتون میاد
4 تشکر شده توسط : zero imannbn
ممنون از لطفت مهدی جان
فرار ترین نت تو این کار رایحه ای کاملن جالبه مخصوصن یه مدت که بگذره دیگه شیفته ی این رایحه می شید ی بویی کامل شبیه ریحان و مرکبات؛ ولی از نوع خاصش، حسی که داشتم مثل اون لحظه ای بود که یه لیمو ترش تازه می خوردم. و بوی خود لیموست نه پوست لیمو که همینشم عجیبه. خلاصه ترکیب این دو تا ، تاپ نت رو تشکیل میده که تقریبن اکثرن هم حس میشه و قشنگه و نت بیس هم دلنشینه چیزی که اکثر دوستان به اتفاق می گن بوی کاکائو غالبه این جا و البته حقیقت رو بخواید واسه من پوشیده بود.
بالانس عجیبی توی این کاره و اصلن افسار گسیختگی نوتی رو که اذیت کننده باشه توش نمیشه دید و هنرمندانست .
فضای مناسب برای استفاده ، خوب ماله من تویلت این کار مدل ژوئن 2014 هست و میشه گفت پخش معمولی بالانسی داره و با توجه به این قضیه این کار رو ایده ال برای فضای بسته میکنه.مخصوصن اگه زیر کولر باشه یا در هوای خنک باشه .
خلاصه اینکه این محصولیه که یک رایحه ی حرفه ای و زیبا رو شامله؛ تست کنید اگه دنبال رایح ای حرفه هستید.
سلام دوستان اینو یبارم نوشتم ولی متاسفانه مثل اینکه ثبت نشده به هر حال
دوستان کسی محصول بلامژ از برند اصلی این یعنی ناسوماتو رو داشته یا اطلاعی درباره ی رایحه ی اون داره؟
چون که واقعن با دیدن پکیجینگ و ظرفش من جذب اون محصول شدم.
به خانم سحر
زنونه با بوی چای زیاد سراغ ندارم به جز 'باربری بیت' زن
و یک کار هم از برند کافه بود.
و 'فلوربمب' هم شاید بشه گفت.
ممنون از <3 ؛ برند مارلی رو با هرود می شناسم و می دونم اسانس های با کیفیتی به کار می بره و این کار darley هم می دونم ی کار رویال اسنس دیگست اما تا اونجا که دیدم کار چوبی نبود شخصن کاری که رایحه ی چوب توش برجسته باشه رو بیشتر می پسندم و اینکه چوبش ترجیحن عود نباشه. %)
چن روزی هست یه 75 میلشو تهیه کردم تا الان راضی بودم
ولی به نظرم باید چن هفته ای بگذره تا بشه در مورد یک رایحه قضاوت کرد
انشاء الله بعد مدتی در این باره نظر میزارم
به قول شاعر "فلفل نبین چه ریزه، انصافن قیمتش مناسبه"
احتمال خیلی زیاد تا حالا چن بار این رایحه رو از این ور و اون به طور اتفاقی شنیدید
و با خودتون گفتید وای این چی بود! فوقولادست!
به همین خاطره که میشه گفت این عطر خط معیاری برای مفهوم شامه نوازیه ؛ و اگه اطرافیانتون زیاد با روایح آشنا نباشند احتمالن فکر میکنن شما بهترین عطر دنیا رو زدید!
اینو نداشتم ،ولی ی مدت کوتاه با مشابه ریو این زندگی کردم ؛ تو پیج اون بیشتر دربارش توضیح دادم حتمن به نسبت بالاتر از قیمتش راضی نگه تون میداره!
من شخصن رایحه های تلخ وتاریک ، جوری که شامه رو بسوزونه مثل cuirs از carner رو که مثل زهره و کاره به سنگینی " توسکان لیچر" از تام فورد رو میپسندم دوستان اگه کار مشابهی تو این فضا (به غیر از بلک افغان ) می شناسن ( در واقع تاریک ترین کاری که می شناسید) به من معرفی کنید ممنون. %)
شامه نواز ،نرم و لطیف، اگه به دنبال عطری هستید که پیش هر کی برید ی حس خوب بده
اگه از مشکل پر شدن شامه توسط رایحه های خنک رنج می برید!
happy مناسبه شماست کافیه روی مچ اسپری کنید اونوقته که بوش رو توی شامه احساس می کنید و اطرافیانم همچنین و این تا وقتی عطر پخش شوندگی داره احساس میشه و تا اون لحظه لذت می برید، رایحه ای شامل ی باد خنک عبور کرده از آب و باغ مرکبات،
حالا می شه حس کرد وسط ی جزیره با درختان مرکبات وسط اقیانوسه یا وسط ی باغ مرکبات که توش یه استخره و یا امثالهم
به هر حال بین رایحه های خنکی که که من استفاده کردم اگه اقبال دربازخورد عمومی رو مد نظر دارید این کار و cool water از دیویدوف به نظر مناسب می رسند
-- و سوال من دوستان اگه رایحه ی خنک شامه نواز مانند این ها می شناسید معرفی کنید؟؟ ممنون
2 تشکر شده توسط : امیر محمدی mme

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir