پرسش ها | Arshia ziaei

عرض سلام خدت همه عزیزان و آرزوی سلامتی .

یه سوال داشتم از عزیزانی که از برند های اماراتی مخصوصا لطافه و الحمبرا استفاده کردن و تجربه دارن مخصوصا آقا دانیال که امیدوارم این پرسش رو بخونن و مثل همیشه ما رو از تجربیات ارزشمندشون بهره من کنن .

میخواستم بدونم کدوم کارهای این دو برند با توجه به پرفورمنسشون ارزش خرید بالایی دارن ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

درود دوستان گرامی وقت همگی بخیر امیدوارم سلامت و تندرست باشید.

عزیزان کسی مشابه بوی اونتوس "کلون" از برند ارزون تری سراغ داره ؟ به نظرم کلاب ده نوی و ماین و شاهین لطافه همگی مشابه اونتوس بودن اما بنده مشابهی برای اونتوس کلون ندیدم تا به حال.

اگر کسی اونتوس کلون رو تست کرده و مشابه اقتصادی تری ازش سراغ داره ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.

سلام دوستان عزیز وقت همگی بخیر .

من ورساچ اروس رو شدیدا دوس دارم ولی با اینکه قیمت چندان زیادی نسبت به سایر عطر های اورجینال نداره متاسفانه قدرت خریدش رو ندارم.

ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که چه عطری مشابه ورساچ اروس با قیمت پایینتر هست .

عطر دیگه ای هم اگر سراغ دارید مثل اروس ملایم و لطییییف باشه خیلی ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.

یه نکته دیگه اینکه من مارک جوزف ماین پورهوم رو تا حالا ۶ بار قبل از سال ۹۸ ازش خریدم و همیشه از همه نظر برام رضایت بخش بوده ولی اخرین بار سال ۹۹ یه شیشه ازش خریدم و کلا زمین تا آسمون از لحاظ کیفیت فرق میکرد و مایع داخل شیشه هم از یه چیزی بین سبز و آبی کاملا به رنگ آبی تغیر پیدا کرده بود. عزیزی هست که این عطر رو به تازگی خریده باشه ؟

خیلی ممنون میشم اگر یه عطر با قیمت مناسب و ملایم و لطیف بهم معرفی کنید.

 

 

 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir