نظرات | عاطفه میرزایی
ترتیب نمایش
Oud Ispahan
لینک به نظر 8 آبان 1402 تشکر پاسخ به Golnoosh
آخه واقعا اون بو رو نمیده😄همون لحظه اول که میزنی بوی رز رو احساس میکنی ولی بعدش دیگه اینجوری نیست، همین که همه پسند نیست خوشحالم 😂خداروشکر تو ایران هم تعداد انگشت شماری این عطر رو موجود دارن
4 تشکر شده توسط : امیر محمدی سلطان عطربازهای ایران و توران
من دوبار تا حالا این عطر رو خریدم و آخرین بار عطر از دستم افتاد زمین و شکست تقریبا ۲۰۰میل جلو چشمم پخش زمین شد..ماندگاری و پخش بو این عطر به شدتتت بالاس، دوستان هم درست میفرمایند ۲۰ دقیقه اول که عطر رو اسپری میکنید یه مقدار بوی گلاب میده که اونم به خاطر نیش بودنش هست وگرنه مثل عطر های چیپ و همه پسند بوی الکلش غالب بود😁یعنی هرجا میخواید ازش استفاده کنید حداقل ۲۰ دقیقه زمان بدید(بر حسب تجربه استفادم از این عطر) بعدش کاملا ایده ال میشه، و بیشتر از ۲ پاف استفاده نکنید. به نظرم یکی از بهترین عطرهایی که میتونید داشته باشید، و نظر دوستانی که میگن بوی حرم میده واقعا برام عجیبه !
5 تشکر شده توسط : Faaezaam هلیوس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir