من همیشه دنبال تجربه تنوعی از عطر بودم اما جدیدا نمیدونم بر اثر کهولت سن یا چی:) دلم میخواد یه عطر امضا داشته باشم.
اگر یه عطر معتدل چهارفصل باشه که چه بهتر ولی اگر نشد یه عطر خنک و یه دونه هم نسبتا گرم برای هر نیمه سال.
اما مشکلم اینه یا هیچ عطری برای استفاده انقدر دایمی پسندم نیست یا هایپه:(
مثلا لیبر واقعا پسندمه ولی خیلی همه گیر شده جدیدا.
عزیزان اگر بخواید چند تا عطر لوکس و شیک برای یه خانم ۲۷ ساله در شهر گرم و خشک با کاراکتر پیچیده جسور مستقل و باهوش و باوقار و جدی معرفی بفرمایید چه مواردی مد نظرتونه؟
پیشاپیش از وقتی که میذارید ممنون میشم
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.