پرسش ها | فاطمه عبداللهی

من همیشه دنبال تجربه تنوعی از عطر بودم اما جدیدا نمیدونم بر اثر کهولت سن یا چی‌:) دلم میخواد یه عطر امضا داشته باشم.

اگر یه عطر معتدل چهارفصل باشه که چه بهتر ولی اگر نشد یه عطر خنک و یه دونه هم نسبتا گرم برای هر نیمه سال.

اما مشکلم اینه یا هیچ عطری برای استفاده انقدر دایمی پسندم نیست یا هایپه:(

مثلا لیبر واقعا پسندمه ولی خیلی همه گیر شده جدیدا.

عزیزان اگر بخواید چند تا عطر لوکس و شیک برای یه خانم ۲۷ ساله در شهر گرم و خشک با کاراکتر پیچیده جسور مستقل و باهوش و باوقار و جدی معرفی بفرمایید چه مواردی مد نظرتونه؟

پیشاپیش از وقتی که میذارید ممنون میشم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan