نظرات | amin askari
ترتیب نمایش
ای کاش عطرافشان گزینه ای برای بلاک کردن اعضا داشت که کمتر از نظرات برخی از دوستان بهره مند میشدیم ....!!!
پاسخ به محمد استوار زاده ی عزیز
با تشکر از پاسخ شما . کلام شما کاملا متین هستش و این نسخه درب مشکی ( سفارش اسیا) با غلظت EDP عرضه شده . ظاهرا دوستان اسیایی به پرفیوم بودن محصول خیلی اهمیت میدن .اما همانطور که می دونید نسخه درب طلایی با غلظت EDT عرضه شده . با یک جستجوی ساده در --- میتونید به این قضیه پی ببرید .
با سلام و درود
این کار EDT هستش .در پاسخ به اون دوستمون که سوال کرده بودند: این محصول با دو ادیشن وارد بازار شده . ادیشن اول که با درب طلایی عرضه شده نسخه دوم که تمام مشکی هستش ( تا اونجا که اطلاع دارم ، نسخه تمام مشکی سفارشی آسیا هست و مقداری تند تره . البته این اختلاف رایحه بسیار ناچیزه ) در کل هر دو نسخه بسیار با کیفیت هستند و تداعی گر کلن افسانه ای (GPH) می باشد .
قابل توجه اون دسته از عزیزانی که پس از استفاده از این عطر سردرد گرفتن : این عطر رو فقط و فقط در فصل زمستان ( در نواحی سردسیر ) باید استفاده کرد.حداکثر 2 بار اسپری و ترجیحا برای مناسبت های خارج از محیط بسته استفاده شود.بسیار شیک و خوشبو هستش
به MG عزیز
با توجه به اینکه قیمت این عنوان بالا هستش ،ترجیح میدم این عطر رو به صورت روزمره استفاده نکنم و در مهمانی ها و مراسم خاص استفاده کنم. بنابراین در در هر بار استفاده ۳ یا ۴ بار اسپری انجام میدم . خدمت شما عرض کنم که بر روی پوست بنده با ۴ بار اسپری پخش نسبتا خوبی رو داره در ۴۵ دقیقه اول ( در خوشبینانه ترین حالت ۱ متر ). بعد از این زمان ،پخش بو ،به نزدیک پوست محدود میشه .در مورد ماندگاری باید بگم که بر روی پوست و لباس شما تا ۱ روز میمونه ( البته پس از چند ساعت، به سختی قابل استشمام هستش ) در مجموع بنده به رایحه و کیفیت کار: ۹ به پخش : ۵ و به ماندگاری :۶
به M.G
بوی غالب بیشتر گلی/ چوبی هست .رایحه یاسمن کاملا مشهوده در این عنوان با یه زمینه ی بهارنارنج . بوی دوست داشتنی و شیرینی داره . متاسفانه گری وتیور رو تست نکردم. در مورد پخش بو باید بگم که خیلی خوبه ولی در مقایسه با بلک ارکید ، مقداری ضعیفتره . از نظر بنده ، بلک ارکید بیشترین پخش بو رو در بین عطرها داره .
1 تشکر شده توسط : محمود روحانی
بنده اطمینان دارم که اون دسته از دوستانی که رای مبنی بر پخش بو و ماندگاری بسیار قوی به این عنوان دادن تا به حال این عطر رو تست هم نکردن ! اگر تمایل به خرید این عطر دارید این نکته رو در نظر بگیرید که ماندگاری و پخش بوی متوسطی رو داره حتی در فصل تابستان که مناسبترین گزینه برای استفاده از این عطر هست.در مورد رایحه بوی غالب ترنج هستش و بسیار دلپذیر و باکیفیته و تمام استانداردهای برند تام فورد رو دارا میباشد غیر از فاکتور پخش و ماندگاری که به واسطه ی خنک بودن رایحه نمیشه انتظار زیادی از اون داشت.
پاسخ به Amin Aghajari
سلام. این چند تا کار خنک به نظر بنده مناسب میاد ولی بازم باید خودتون تست کنید:
Kenneth cole connected
Bvlgari aqva pour homme
Armani acqua di gio essenza
اگر هم تمایل دارید که رایحه شبیه اونتوس باشه mine رو تست کنید
پاسخ به ناتاشا
فکر میکنم ادکن مد نظرتون Very Irresistible Collector Edition Givenchy باشه.
بوی غالب رز میداد اگه اشتباه نکنم .
پس از چندین سال استفاده از کلن و پرفیوم های مختلف ، سیگنچر خودم رو پیدا کردم .بسیار خاص و دلپذیر . فقط خواهشا نخرید ازش خاص باقی بمونه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir