نظرات | مهدی
ترتیب نمایش
سلام دوستانی که این عطر رو تهیه کردن از نظر ماندگاری و پخش بو راضی کننده هست؟
Club de Nuit Intense for men
لینک به نظر 17 شهریور 1402 تشکر پاسخ به سعید تشکری
خیلی ممنونم از شما، درمورد پرفورمنس بودن این عطر ی سوال داشتم از شما واقعا ببخشید. ایا تا الان ریکشن مثبت از بقیه گرفتید؟
Club de Nuit Intense for men
لینک به نظر 17 شهریور 1402 تشکر پاسخ به Ehsan Esmaeili
ممنونم.فقط یک سوال چون شما این عطر رو استفاده کردید میپرسم ازتون، درمورد سنتتیک بودن رایحه این عطر قبلا شنیدم میخام بدونم چقدر درسته این حرف و شما نت اناناسو تو این عطر حس میکنید یا کلا ازش حذف شده؟ رایحه ابتدایی اون چی بخاطر لیمویی و دودی بودن اذیت کننده نیست؟
واقعا ببخشید تعداد سوالام زیاد شد فق میخام قبل از خرید مطمعا باشم از انتخابم
سلام میتونم بپرسم چند ساعت مفید پخش بو داشت و حدود 6 یا 7 پاف از اون میتونست یک اتاق رو پرکنه؟
سلام و عرض ادب، شما نسخه ادوتیلت این عطر رو تحیه کردید، یک سوال داشتم خدمتون ممنون میشم جواب بدید این عطر نسبت به نسخه ادوپرفیوم رایحه سنتتیک تر و مصنوعی تری داره؟ و اگه جواب مثبت بخاطر این مصنوعی بودن رایحه ریاکشن منفی دریافت نکردید از این عطر؟
و یک سوال دیگه هم داشتم دی ان ای این عطر میشه گفت خاص هست؟ یا نه مثل این بو رو میتونید تو عطر های ارزون تر هم ببینید و یه جورای نمیشه اسم خاص بودن بهش داد
سلام عرض ادب میدونم ممکنه بی ربط باشه ولی من اولین باره میخام این عطر رو بگیرم سوالی که واسم پیش اومده بود اینکه عطر های 105 میلی و یا 50 میلی که از این عطر وجود داره جز عطر های فیک یا شرکتی محسوب میشه؟
1 تشکر شده توسط : متین جعفری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir