نظرات | پرنیا
ترتیب نمایش
به شدت بوی رز میده
یه رز گرم که توی خامه‌ غلتیده
6 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik فاطمه فیضی
شروع ترش و لیموییش برای من غیرمنتظره بود(حتی میتونم بگم برای چند لحظه‌ی کوتاه خورد تو ذوقم) اما بعد که به نتای میانی رسیدیم حسم تماما نسبت بهش عوض شد. عاشقش شدم. توی سرمای زمستون، حس رایحه‌ی چوبی-مشروبی و نت اعتیاداور خس‌خس تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای بود. جز کلاب از اون مدل عطراییه که وقتی به مشامت میرسه، فقط باید چشم‌هات و ببندی و نفس عمیق بکشی، انقدر عمیق که ردشو روی تک تک سلولات به جا بذاره. نمیتونم بگم چقدر به این عطر وابسته شدم؛ اما میتونم بگم که این بو، هر شب زمستونیِ سردی که کت و شلوار مشکیمو پوشیدم همراهمه و برای همیشه روی خاطراتم-و قلبم- حک شده.
9 تشکر شده توسط : Alireza nazanin
در یک کلام، بوی شیرینی فروشی میده. اگه عاشق بوی قهوه و شیرینیجات هستین، این عطر برای شماست. فقط یه نکته‌ای هست، اینکه شما ممکنه از این عطر بوی خالص قهوه نگیرین، نسبتا شیرینه. دور از انتظار بود اما حداقل به شامه‌ی من بد نیومد.
4 تشکر شده توسط : nazanin مانی آدامیان

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir