نظرات | nejatafshar
ترتیب نمایش
به آرش کریمی و رضا
کامنتتون رو خیلی دیر دیدم. من این عطر رو سفارش دادم دوستم از خارج برام آورد. البته چند وقت پیش تو یکی از کانال های تلگرامی که دوستان عطرباز عطراشون رو برای فروش قرار میدن با قیمت ۱۳۰ گذاشته بودن.
Montana Black Edition
این عطر رو با پیشنهاد ایکاروس خریدم وقتی که بهش از ۱۰ نمره ۱۰ رو داد و تاکید داشت بر خرید بلایندش و خوشبختانه یکی از خریدای بلایند کاملا موفق از آب دراومد. تم کلاسیکی داره که به صورت کمی مدرن پیاده سازی شده و کیفیت مواد بکار رفته توش عالیه. از طرح قشنگ و با کیفیت شیشه ش که دیگه نگو. نسبت به قیمت ۱۵۰ تومن واقعا ارزش داره. پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی داره به این صورت که تنها با برداشتن دربش از فاصله نزدیک میتونم به وضوح بوشو استشمام کنم. یکی از عطراییه که بوی رزش برام لذت بخشه، نمیدونم به خاطر ترکیبش با سایر عناصر چوبیه یا اینکه رز گونه خاصیه و یا به خاطر کیفیت بالاشه. یه نت رز نرم و صابونی پودری در کنار عناصر چوبی آروماتیک بوی خیلی شیک و لذت بخش رو ساخته. البته برای من کمی سخت پوشه و نمیدونم با چه تیپی و در چه مکانی استفاده بشه مناسبتره. بویی که تو هوای سرد و خنک ازش استشمام میشه خیلی با بویی که تو هوای گرم میشنوید متفاوته. فکر میکنم پاییز بهترین فصل باشه برای پوشیدنش.
5 تشکر شده توسط : رضا ssh
یه شیشه شرگی و یه شیشه گرلن لینستنت رو با این عطر تعویض کردم و فکر کنم بهترین تعویضی بوده که تا به حال انجام دادم. بسیار با کیفیته، بوی منحصر به فرد و پخش و ماندگاری خوبی داره. از جنبه پوردی این عطر خیلی لذت میبرم.
1 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi
سوراکی جان خریدن سمپل مزایایی داره ولی اگه زیاده روی بشه باعث میشه که شامتون گیج بشه و یه وقتی به خودتون میاید و میبینید که انبوهی از سمپلای مختلف دارید و هیچکدوم راضیتون نمیکنه. در حالی که اگه بعضی از اون سمپلا رو یه شیشه ازشون داشته باشید و یه مدت باهاش زندگی کنید میبینید که قضیه متفاوت میشه و ازشون لذت میبرید. من چند وقته که سمپل نمیخرم، چون فهمیدم که عطرایی که دارم رو هم خوب درک نکردم، حتی سمپلای قبلی رو هم کامل درک نکردم. به نظرم خوبه که تعداد عطرایی که تست میکنیم محدود باشه و بعضی سمپلایی که خوشمون اومده رو یه شیشه بخریم و یه مدت باهاشون زندگی کنیم و در کل آهسته پیش بریم.
2 تشکر شده توسط : امیر *محسن*
به جای dior sauvage این عطر رو خریدم. سوواژ میوه ای تره و میشه گفت این آروماتیکتره و اون حس مصنوعی سوواژ رو نداره. پخش و موندگاری متوسط رو به کم داره و نسبت به قیمتش کیفیت خوبی داره، هر چند تو ایران قیمت عطرای زارا نسبت به بقیه کشورا خیلی بیشتره. در کل اگه عطری تو حال و هوای سوواژ با قیمت کمتر میخواید این میتونه گزینهَ مناسبی باشه. ممنون از ایکاروس بابت این پیشنهاد.
3 تشکر شده توسط : ممد حمیدرضا ملکی
نظرم نسبت به dior eau sauvage تغییر زیادی کرده. از قبل استفاده میکردم ولی هیچ وقت به اندازه الان برام لذت بخش نبوده. شاید به خاطر هوای کمی مایل به خنکه این روزاس.
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 ایکاروس
با سلام خدمت ایکاروس عزیز
قبلا به جای این عطر pascal morabito or black رو پیشنهاد کردید و من or black 2014 رو خریدم. میخواستم ببینم منظورتون همین or black جدید بوده یا قدیمیش که البته عطر وینتج حساب میشه و گیر نمیاد. البته اینطور که از نظرات پیداس گویا تفاوت زیادی بین این نسخه و نسخه افسانه ای قدیمی وجود نداره.
خیلی ممنون از این توضیحات ارزشمند ایکاروس جان. من هنوز نتونستم تستش کنم، ولی با دیدن نوتهاش به نظرم عطر جالبی اومد. همونطور که خودتون فرمودید اخیرا از این برند خیلی بد گفته شده، طوری که بعضی ها عطراشو لایق خالی کردن توی توالت میدونستن! رو همین حساب شک داشتم که آیا اصلا ارزش تست داره یا نه.
از ایکاروس عزیز و یا هرکدوم از دوستان میخوام که اگه Montale Full Incense رو تست کردن لطف کنن و نظرشون رو در موردش بگن.
از دوستان میخوام اگه کسی میتونه یه مقایسه بین نسخه ادوپرفیوم و ادو تویلت شالیمار داشته باشه. من نسخه ادوپرفیوم رو تست کردم و عاشقش شدم. میشه گفت کاملا برای استفاده آقایون مناسبه. نسخه ادو تویلت رو نتونستم تست کنم. در کل چقدر شباهت دارن و آیا نسخه تویلت هم برای استفاده آقایون مناسبه؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir