پرسش ها | Bit bit

دوستان سلاممم و روز بخیر خدمت همه شما

من بین عطرهایی که در لیست خرید داشتم چهار تا رو گرفتم و برای گزینه آخر بین دو تا عطر L interdit intense و guerlain monگیر کردم.هیچ کدوم رو راستش بو نکردم اما از اونجایی که عطرهای شیرین دوست دارم فکر میکنم از هر دو خوشم بیاد.من برای اوایل پاییز مسافرم و میخواستم استفاده کنم.میشه کمکم کنید که کدوم برای من و سن من(۲۶) سال مناسب تره.

یک دنیا ممنونم❤️

دوستان سلام و وقتتون بخیر❤️
من راستش خیلی خیلی تازه واردم هم به دنیای عطر هم به این سایت عالی.و امیدوارم هر کم و کاستی و طولانی بودن نظرم رو ببخشید.
من به کمکتون راستش نیاز دارم چون میخوام بلایند خرید کنم و ۳-۴ تا عطر رو بخرم.برام مهم اینه عطر خودم باشه و هربار استفاده میکنم واقعا با لذت باشه و بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم چون تا الان این اتفاق برام نیفتاده با هیچ عطری بعد از تقریبا ۱۰ سال!
راستش من اصلا عطر رو روی خودم احساس نمیکنم و احساس میکنم پوستم عطر رو میپرونه 
من اولین عطری که گرفتم برای خودم ck beauty بود و خب بوشو دوست داشتم اما نه بوی خوبی داشت و نه موندگاری و هم اینکه خیلی خیلی ملایم بود.
Jasmine noir هم خوشبوئه اما عطر من نیست و نمیتونم خیلی دوسش داشته باشم.midnight rose هم دارم خوشبوئه اما شیرینی زیادش گاهی اذیتم میکنه و اونجوری که من دوست دارم پخش بو نداره.si آرمانی رو حس میکنم بوش شدیدا مردونه هست و هیچ لطافتی تو مشامم نداره.و این که من عطری رو که بوش خیلی تیپیکال و همه گیر باشه دوست ندارم مثل Tom Ford black orchid.یعنی چون زیاد به مشامم خورده دلم رو زده.viva la juicy رو دارم و برام خوشبو هست اما خیلی خیلی ملایمه و اصلا حسش نمیکنم:((((.
تری موگلر آلین به شدت سرم رو درد میاره.همینطور Dior addict هم باعث سردردم میشه.la vie lancome هم دقیقا همینطور .خیلی گرمه برام.خیلی عطر های خوشبو هم هستن که برام خیلی معمولی و تکراری هستن.مثل good girl,Dior joy.just cavali.
راستش givenchy ang demon هم دارم اما دنبال بوی خاص تر و شیک تر هستم.
خودم bacarat رو خیلی دوست دارم هم ۵۴۰ و هم grand soir.اما متاسفانه همسرم از دوتاش به شدت بدش میاد.برای اون libre,my way.Prada paradoxe میگه خوشبو هستن که من هیچکدوم رو بو نکردم.
ببخشید که این همه درهم برهم توضیح دادم و اینقدر هم حرافی کردم
گفتم شاید کمک شما دوستان باعث بشه من هم عطرهای محبوبم رو ‌پیدا کنم و باهاشون دوست باشم .واقعا دلم چند تا عطر خوشبو و خاص با موندگاری و پخش بوی بالا میخواد.☹️
امیدوارم بتونم پیدا کنم با کمک شما😇

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir