نظرات | niloofari
ترتیب نمایش
وای من عاشقشم مخصوصا اون رگه ای از توت فرنگیش چقدر بد که واسه شما اینطور شد. البته به نظرم همه ی ما عطر های مثل هم حس نمیکنیم. این حس حالت تهوع رو من دقیقا نصبت به مگاماره دارم. احساس میکنم ترکیب بوی گلاب و خیارشوره. و جالب اینجاست روز اول اسن حس و نداشتم کم کم به وجود اومد و الان حالم بهم میخوره از بوش.ولی اطرافیانم اصلا همچین حسی نداشتن.
ولی برعکس عاشق مون پاریسم خیلی زیاد 🥲 امیدا م دیگه همچین تجربه ای نداشته باشین ❤️
6 تشکر شده توسط : مینو سارينا
با سلام. بلاخره یک نفر انجا با من هم عقیده بود . من بار اول که تستش کردم بدم نیومد. اما بار دوم که زدم دقیقا حس کردم ترکیب نصف به نصف از اب دریا و جلبک با گلابه. هیچ کدوم بد بو نیستن اما دوتا چیزی هستن که اصلا با هم همخونی ندارن. و متاسفانه انقدر برام غیر قابل تحمل شد این عطر که الان واقعا اگر جایی بوشو بگیرم حالم بد میشه. نمیخوام بگم عطر بدیه چون سلیقه ایه و خیلیا عاشقشن. ولی الان برای من خیلی خیلی غیر قابل تحمله.
10 تشکر شده توسط : M.KH فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir