نظرات | hamon Asil
ترتیب نمایش
نت بالایی و غالب ابتداییش خیلی میوه ای و شیرینه ولی کمی می گذره بهتر میشه و به سمت روایح گیاهی و گلهای رز و یاس میره ولی بهترین قسمت بوش نت پایانیش هست که نت پایه ش محسوب میشه وشاهکاردقیقا اینجاست که بوی شیرین میوه ها و رز ویاس کمترمیشه و آمیخته میشه با روایح غالب مشک و عنبر و بلوط ; یک نت پایانی ماندگار و مسحورکننده . با این همه به نظر من ارزش قیمتش رو نداره و با نصف این قیمت هم میشه عطری با رایحه دلچسب و همین قدر پیچیده و متنوع با ماندگاری در همین حد و اندازه و با پخش بوی بهتری خرید.چون این کار نسبت به قیمتش پخش بوی چندان خوبی نداره.
این پنج عطرحدود یکماه پیش در یک برنامه معروف تخصصی عطر در یک شبکه تلوزیونی فرانسوی به عنوان موفق ترین عطرهای مردانه در جهت جذب جنس مخالف نامبرده شد.
1 La Nuit de l`Homme -Yves Saint Laurent
2 The One - Dolce&Gabbana
3 CH Men - Carolina Herrera
4 Allure Homme Sport Eau Extreme - Chanel
5 Aventus - Creed
ضمنا همین الان کامنت های دوستان رو خوندم لازم دونستم نکته ای عرض کنم دوستان رایحه ایی که بوی گرمی دارند ولی در عین حال گاهی هم احساس تر و تازگی و خنکی به آدم میدن مثل عطرهای دیور فارنهایت ویا سی کی وان شوک کلوین کلاین ویا همین آدرنالینه انریکه ایگلسیاس که در کامنت قبلی دربارش نوشتم اصطاحا بهشون می گن fresh spicy
انریکه ایگلسیاس خواننده پاپ معروف اواسط پارسال عطری با رایحه ای در حال و هوای این کار (چرمی ٕ چوبی و تا حدودی تند ) البته کمی جوان پسندانه ترو اسپرت تروبه نظر شخصی خودم امروزی تر و خوشبوتربه نام (Adrenaline Enrique Iglesias) روانه بازار کرد با قیمتی مناسب و ماندگاری و پخش بوی قابل قبول که شیشه قرمزو استوانه ای و درب فلزی به رنگ نوک مدادی متالیک داره . می خواستم بگم طی حدودا 9 ماهی که این عطر وارد بازار آلمان شده با توجه به قیمت مناسب ورایحه جوان پسنده اش و احتمالا محبوبیت خود انریکه تو آلمان خیلی فروش داشته وبسیار موفق بوده .من این کاررو توی سایت شما ندیدم فکرمی کنم اگه به کارتون اضافه کنید فروش خوبی داشته باشه
لالیک انکرنویر محشره. نکته جالب این هست که توی آلمان این عطر دقیقا هم قیمت وودی راکی مانتین هست . من حدودا چهل روز پیش جفتشون رو خریدم . اون هم بعد از چندین روز جستجو بالاخره توی یک فروشگاه تخصصی عطر پیداشون کردم . چون اینجا کلا این دو برند کمیاب هستند ولی در عوض تک و خاص . من توی دوستان و اطرافیان به جز خودم تا به حال ندیدم شخص دیگه ای ندیدم از لالیک مشکی و وودی راکی مانتین استفاده کنه .به خطر همین دوستام میگن توهمیشه بوی ملایم چوب سوخته و جنگل خیس میدی. آقای مدیربرعکس اونچه که اینجا نوشتین به نظر من رایحه لالیک هیچ فرقی با چند سال پیش نکرده و ماندگاریش هم کمتر نشده حداقل تجربه من که چند سال استفاده میکنم وآخرین بار هم حدود چهل روز پیش خریدمش اینجوری بوده . در ضمن می خواستم بگم قیت هاتون در مقایسه باآلمان خیلی خوبه من قیمت عطرها رو توی ایران ندارم ولی با اینجا که مقایسه می کنم خیلی ارزونتر هست.در آخر باید بگم من چندروزی بیشتر نیست سایتتون رو پیدا کردم و متاسفانه به خاطر فاصلمون نمی تونم ازتون خرید کنم ولی چون عطرباز هستم هرشب به سایتتون سر میزنم ولذت می برم به خاطر همین آدرس اینترتی سایتتون رو حتما به دوستان و فامیلام درتهران میدم.
یک رایحه خاص وطبیعی که اصلا مصنوعی نیست . نت آخرش مال جنگل های بهشته

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir