نظرات | لی لی
ترتیب نمایش
ستاره جان، این یه عطر شرقی و دودی و تقریبا سنگینه که به نظر من شیرین نیست اصلا. من ازش به شدت بوی فلفل، incense، چوب صندل و گاردنیا احساس می کنم و مناسب فصل پاییز و زمستونه. عطر همه پسندی نیست و حتما قبل از خرید تست کنین. هرچند من خودم دوستش دارم.
در مورد پخش و ماندگاری این کار نمی دونم اما یک میل بسته به نوع اسپری بین 10 تا 15 پاف هستش.
راستش من ارتباط زیادی بین لامور و نارسیسو و انژو دمون صورتی نمی بینم اما فکر می کنم انژو دمون برای استفاده تو محیط کار بهتر باشه. عطر روزانه و همه پسندیه و بعیده کسی بدش بیاد. به نظرم نارسیسو برای شب یا مهمونی مناسب تره.
من همچنان معتقدم که دوستش ندارم و با نظر سحر در مورد اینکه بوی اسانس خوراکی میده موافقم. اما سحر جان اگر دوست داری به خاطر شیشه داشته باشیش به نسخه ی کوتور فکر کن هرچند اونم میوه ایه (تمشک) یا به نسخه ی جدیدش La Petite Robe Noire Eau Fraiche که من تست نکردم ولی نتاش جالبه (پسته و بادوم و شکوفه بادوم و مرکبات وغیره).
1 تشکر شده توسط : Hediye
منم خوشم نیومد ولی این عطر و باقی خانوادش جزء پرفروش ترین عطرای گرلن هستن. در واقع میشه گفت لاین جوون پسند و همه پسند گرلنه و با انتظارات آدم از این برند جور درنمیاد. بوی مربای آلبالو میده به نظر من.
همه ی عطرهای شنل سال 2015 ریفرموله شدن و همه به شدت ضعیف و آبکی شدن.
به نظر منم اصلا تلخ نیست، کاملا هم شیرینه! ولی زیاد مردونه و سنگین نیست، به درد جوون ترها می خوره به نظر من.
به اندازه ی بلک ارکید نیست ولی پخش و ماندگاری خوبی داره.
پخشش خیلی زیاد نیست ولی اگه بوشو دوست دارین بخرین، به نظر من پخش زیادم اهمیت نداره. روی پوست من پخش خوبی داشت ولی اکثریت پخشش رو متوسط می دونن.
پخش و ماندگاری که صد درصد کلویی لاو. رایحه هم همین طور (نظر شخصی).

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir