پرسش ها | شایسته
خرید شیشه دکانت 12 فروردین 1403

سلام وقت همگی به شادی.

دوستان می خوام چند شیشه دکانت خالی تهیه کنم در حجم کم. داخل اینترنت جستوجو کردم ولی برای محکم کاری خواستم اینجا هم بپرسم؛ شما شیشه دکانت خودتون که کیفیت مطلوبی داشته باشه از کجا تهیه می کنید؟ چون تاحالا شده دکانت سفارش بدم و اتومایزر معیوبی داشته باشه. 

سلام خدمت همگی. 

چند وقت پیش نظری خوندم مبنی بر اینکه عطرهای لطافه هم به صورت تقلبی پیدا می شن. در حال حاضر دنبال عطری از لطافه می گردم که 'فروشگاه قشم. ا. ی. ن. و. ر. ا موجود داره. کسی تجربه خرید از این فروشگاه رو داشته؟ معتبره؟ شما چه فروشگاه های دیگه که کارهای لطافه رو موجود دارن می شناسین؟ 

سلام. اوقاتتون به شادی و نیکی. 

 دوستان جدیدا من با خیلی از عطرها سردرد می شم یا حالت تهوع بهم دست می ده درنتیجه نمی تونم از خیلیاشون استفاده کنم. اخیرا عطری می خوام تهیه کنم که هم رایحه شو  پسندیدم هم حس تهوع بهم نمی ده اما ماندگاری و پخش خیلی کمی داره که منو تو خرید دو به شک کرده. غیر از راه حل چرب کردن پوست جهت افزایش ماندگاری، راه کار دیگه ای سراغ دارید؟؟ 

 

سلام دوستان. چند وقت پیش عطری از فروشگاه د.و.ت.ی.س.ا گرفتم که نسبت به جاهای دیگه قیمت کمتری داشت. بچ کد رو هم که زدم مشخصات آورد. از نظر رایحه و بسته بندی هم چیز مشکوکی ندیدم اما اینقدر حرفه‌ای نیستم که همیشه بتونم فرق عطر اصل و اسانسی رو تمیز بدم. اما هنوز به اصالت فروشگاه اطمینان ندارم چون تا حالا اسمشو از کسی نشنیدم. شاید هم دوباره ازشون خرید داشته باشم. شما تا حالا اسم این فروشگاه رو شنیدید؟

یا عطر تقلبی رو دیدید که مشخصاتش خیلی نزدیک به عطر اصل باشه؟ 

سلام وقت همگی به خیر. 

بنده یک سال بیشتر نیس که وارد وادی خرید عطر شدم. به خاطر بی تجربگی سوالی دارم. عطری مدنظر دارم که درحال حاضر فروشگاه معتبری با تخفیف خوبی عرضه کرده. به مناسبت کریسمس. کمی مرددم برای خریدش از طرفی می ترسم دیگه چنین تخفیفی اعمال نشه. قصد دارم حتما قبل عید خریداری کنم. درجریانم که هر فروشنده ای، ممکنه انتخابی عمل کنه و قانون کلی نمی شه در نظر گرفت اما به نظرتون الان خرید کنم یا قبل عید نوروز و آخر سال تخفیف های بهتری اعمال می شه؟ 

وقت همگی به خیر. 

بنده دنبال عطری بودم که قادر به پیدا کردنش نبودم. نه سمپل نه خود عطر و نه دکانت. 

اما از سایتی که داخل کادر عنوان، اشاره کردم، دکانت این کار رو داره.

تا حالا از این سایت خریدی نداشتم. اگه شما شناخت و یا تجربه خرید از این سایت دارید لطفا نظرتون رو به اشتراک بذارید. ممنون. 

سفارش مخصوص 6 آبان 1402

سلام و درود.

سوالی داشتم که امیدوارم عطرافشان تأیید کنه. می خواستم تجربه سفارش عطر از عطرافشان رو خارج از سایت به اشتراک بذارید. دنبال عطری بودم که داخل سایت موجود نیس ولی ظاهرا امکان سفارشش هست. چیزی بیشتر از همه باعث تعجبم شد، قیمت عطر مورد نظر بود که از انتظارم پایین تر بود. تا حالا تجربه خرید کالاهای موجود از سایت رو داشتم و برام قابل اعتماد هست ولی همچنان باتوجه به مسائلی که بالا بهشون اشاره کردم دودلم. ممنون می شم راهنمای م کنید. 

سلام به همگی.
در خصوص فری شاپ های ترکیه سوالاتی داشتم از کسایی که اطلاع یا تجربه خرید دارن.
نرخ محصولات به دلار هست یا لیر؟ (مشخصا منظورم به عطر هست)
با توجه به اینکه ارزش افزوده کالا حساب نمیشه، به تبع قیمت ها از سایت مرجع(سازنده) عطر ارزون تره؟
اگه عطر فروشی های معتبر دیگه ای که داخل ترکیه هستن؛ می‌شناسید، ممنون میشم معرفی کنید. 

سلام دوستان. 

چند وقت پیش تو فرگرنتیکا نظری می خوندم در خصوص عطری که نظرمو جلب کرد ولی اسمشو یادم نمیاد. توصیف کار به این صورت بود انگار گل های رز داخل جعبه ی چوبی گران قیمتی گذاشته شده. ترکیب چوب و رز. ترجیحا رز قرمز. 

متاسفانه هیچ سایتی نتونستم بر اساس تفکیک نت عطر مورد نظر رو پیدا کنم چون رز قرمز مدنظرمه ولی در دسته ی کلی رز نتایج برام میاد.

کسی عطری با مشخصاتی که نوشتم می شناسه؟ 

اعتبار سنجی 27 مرداد 1402

درود. 

قصد خرید عطر my fair lily از اتکینسون رو دارم. متأسفانه سایت عطرافشان این عطر رو موجود نداره. با اجازه از مدیریت سایت عطرافشان ممنون میشم اجازه به ثبت نظرمو بدید. سایت د. و. ت. ی _ ا،  این عطر رو  عرضه می کنه ولی تا حالا از این سایت خرید نداشتم. کسی تا حالا از این سایت خرید کرده؟ معتبره؟ 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir