نظرات | وحید
ترتیب نمایش
درود دوست عزیز. من هم این عطر جیونچی را دارم هم دیور هوم اینتنس 2011 و هم دکانت معتبر از دیور هوم اینتنس 2021. در صحبت هام عرض کردم پخش و ماندگاری این عطر در حد نسخه 2011 دیور هوم اینتنس هست، اما از اونجایی که در نسخه های جدید عطر دیور هوم اینتنس ریفورموله شدن و پرفورمنس حتی به نصف رسیده ، به وضوح این کار پخش و ماندگاری بالاتری نسبت به نسخه های جدید دیور هوم اینتنس داره.
برقرار و معطر باشید.
7 تشکر شده توسط : هاشم پور مهریار
ممنونم دوست عزیز. برقرار و معطر باشی .
1 تشکر شده توسط : بابک
این عطر برای من تا 70 درصد یادآور دیور هوم اینتنس بود اما 30 درصد باقیمانده بسیار جذابتر از دیور هوم بود . رایحه ای که من ازش میگیرم برام شفاف تر و قابل تمایز تر از دیور هوم هست و تغییر نت ها هم برام بیشتره. در یک ربع اول بعد از اسپری یه بوی مرکباتی کمی ترش داره که این برام جذاب بود و بعد از اون زنبق به خوبی خودش رو نشون میده و با نت های ویسکی ترکیب میشه . من کمی شیرینی عسل هم ازش حس کردم اما خیلی کم و اصلا کار شیرینی نیست. بعد از یک ساعت بوی وانیل و زنبق و کهربا تا آخر داستان با شما میمونه که بسیار فضای دلنشینی برام داشت.
به مدت یک روز کامل با سه پاف روی یک نقطه پیراهن برام ماندگاری داشت و بدون اغراق حدود 6 ساعت پخش بو داشت برام که منو یاد قدرت دیور هوم اینتنس 2011 انداخت با این قدرت پخش و ماندگاری که این کار داره.
از نظر من به نسبت قیمت این کار و ماندگاری و پخش بویی که داره خیلی ارزنده تر از سایر محصولات مشابه هست.
14 تشکر شده توسط : سید رضا عابدینی مهریار
رویال توباکو یک عطر تنباکویی دودی ادویه ای هست که از نظر من خیلی هم مبالغه شده درش و روایح به شدت خودشون رو نشون میدن . نت ابتدایی تا حدود بیست دقیقه اول بوی تنباکوی سوخته هست . اگر بخوام واضح تر بگم مثل اینه که ذغال بیش از حد روی قلیون بگذاری و تنباکو بسوزه و این بو بشدت هم تند و سوزنده هست.
بعد از بیست دقیقه بوی تنباکوی سوخته از بین میره و کم کم بقیه نت ها خودشون رو نشون میدن . بوی تند هل و ادویه جات در پس زمینه ای از عود و دود همگی با هارمونی خاصی به مشام میرسند و هر چه به پایان نزدیک تر میشه بوی سوختگی کم میشه و فقط عود و ادویه و تا حدود کمی چوب باقی میمونه . تا حدودی یادآور اینترلود هم هست و فضای عربی درش مشهوده.
از نظر ماندگاری به راحتی تا حدود 7 الی 10 ساعت ماندگاره اما پخش بو حدود 3 الی 4 ساعت هر دو بسته به شرایط. خیلی این عطر میتونه خاص پسند باشه و به هیچ وجه همه پسند نیست. بعید هم میدونم خیلی بشه ازش بازخورد گرفت . اما در کل متاع ارزشمندی هست برای عاشقان تنباکو و دود و عود .
15 تشکر شده توسط : مجتبی برزه الهام

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir