نظرات | lily z
ترتیب نمایش
سلام
من این عطر رو تست کردم و به نظرم بوی گل مریم تندی داشت ولی توی ترکیباتش گل مریم نیست نمیدونم این رایحه ی غالب از چی هست. در کل بوی گل فروشی یا یه دست گل سفیدمیده.بدم نیومد ولی جزء عطرهای مورد علاقم هم نیست. البته اطرافیان خوششون اومد.
7 تشکر شده توسط : Behrad derrick
برای من هم همینطوره خصوصا اگر خودم پوشیده باشم بعد از مدتی حالت تهوع و سردرد میگیرم.
2 تشکر شده توسط : Cucu zariiii
سلام
من قبلا این عطرو تست نکردم ولی معمولا از عطر اکلت و میس دیور استفاده می کنم و رایحشونو خیلی دوست دارم . این عطر شبیه اون دوتا هست ؟ یعنی میتونم بدون تست بخرمش؟
3 تشکر شده توسط : س غ محسن جمالیان
بوی خاص و منحصر به فردی داره و عطری که مشابه این باشه به ذهنم نمیرسه . خودم به شخصه اول که به لباسم می زنم حس خوبی داره ولی نمیتونم طولانی مدت بوش رو تحمل کنم چون به عطرای ملایم بیشتر علاقه دارم . در کل بوی خوبی داره ولی اصلا مناسب بلایند بای نیست و حتما قبل از خرید تست کنید.
8 تشکر شده توسط : SALMAN هاشم پور
من چند سال پیش خیلی اتفاقی این عطرو گرفتم . باید بگم که به نظر من بوی گل رز توش خیلی غالبه و احتمالا برای ما ایرانی ها چندان خوشایند نیست و وایب یک عطر گرون و باکلاس رو به شما نمیده.البته این نظر شخصیه منه و ممکنه بعضی ها علاقه داشته باشن.
4 تشکر شده توسط : Maary فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir