نظرات | Jahangir Sadri
ترتیب نمایش
Sauvage Elixir
لینک به نظر 21 بهمن 1402 تشکر پاسخ به رادین
دوست گرامی رادین سلام،
برای اینکه تصمیم درستی بگیرید، پیشنهاد می کنم پیش از خرید نسخه اصلی این عطر ارزشمند، پرطرفدار و پر بازخورد، نسبت به تهیه دکانت 5 میل آن اقدام نمایید. در صورتی که به قطعیت پسندیدید، از همین جا ورودتان را به جمع طرفداران و دارندگان این محصول کم نظیر دیور خوشامد می گویم.
9 تشکر شده توسط : سانیار مهدی ابراهیمی
با سلام. قطعاً کسی که سال های سال این عطر و دیگر محصولات اصلی دیور را بعنوان عطر امضای هر روزه ، بر گل و گوش مبارک و یا لباس خود مزین می کند، و هزینه نسبتاً بالای آن را نیز می پردازد، بخوبی تفاوت رایحه، ماندگاری و پخش عطر اصلی با اقسام جعلی را دانسته و آگاهانه بی خیال بوهای بسیار متفاوت و جعلی دیگر معطریات کم قیمت و به ظاهر مشابه محصولات دیور می شود. تفاوت کار از زمین تا آسمان است و اساتید و عطر بازان واقعی متوجه معنا هستند. طبعاً قیاس عطر های اصلی با غیر اصلی، نه صرفاً از بابت محصولات دیور بلکه سایر عطور از جمله تامفورد یا کرید .... کاملاً مع الفارق خواهد بود.
19 تشکر شده توسط : Mehdi sameti پارسا نیا
Z-14
لینک به نظر 15 دی 1402 تشکر پاسخ به هاشم پور
جناب هاشم پور گرامي
ضمن عرض سلام، بطور كلي هيچيك از دو عطر كلاسيكي را كه اشاره فرموديد عليرغم ارزش آنها، در حجم بالا توصيه نمي كنم( البته نظر كاملاً شخصي است و دليلي براي تاييد آن از سوي ديگري نيست) فلذا چنانچه تمايل به نگهداري در كلكسيون خود داريد يا در نظر داريد بنا به ذوق و زمان و مكان و موقعيت مناسب گهگاهي از آن مصرف نماييد، تهيه عطر هاي مورد نظر را در حجم كمتر، معقول مي دانم. همچنين پيشنهاد مي كنم تحليل قابل تامل جناب كوروش اچ را در كنار تحليل شخصي خودتان، مد نظر داشته باشيد. ارادتمند صدري.
6 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور
با سلام. بنده یک نیم باتل سال 1996 این عطر را هنوز در اختیار دارم و نکته جالب اینکه بدلیل نگهداری درست، کمترین میزان کاهش کیفیت را داشته است. البته صرفاً در برخی میهمانی های کاملاً رسمی از آن استفاده کرده و می کنم. آن هم به قدر دو پاف و نه بیشتر. کاملاً کفایت می کند.
15 تشکر شده توسط : مهریار Mahyar
سلام. بدون تردید در کنار لاین دیگر دیور یکی از بهترین هاست و سالهاست با آن خود را معطر کرده ام. همچون دیگر علاقه مندان پرتعداد دیور پور هوم اینتنس، از رایحه اش لذت برده و می برم و در خلال این سالها چه در گذشته و چه در حال، بارها بازخورد مثبت از این عطر دریافت نموده ام، بطوریکه انگیزه مضاعف در تمدید مصرف این عطر را "حداقل برای من" سبب گردیده است. تاکید می کنم نسخه اصل 100 یا 150 میل این عطر، به رغم پاره ای تغییرات، هنوز هم درخور اعتماد و تحسین است.
15 تشکر شده توسط : منوچهر پدرام محمدی
به عطری که بیش از نیم قرن با قدرت و وقار رایحه پراکنی نموده و همچنان دوستداران خود را در سراسر دنیا حفظ نموده، باید احترام گذاشت. این یعنی حداقل چهار نسل از مشتاقان، با این عطر روزگار گذرانده اند و هنوز بسیاری از آنها علیرغم داشتن کلکسیونی از عطرها، بدان وفادارند. اینجاست که دنیای مد و استایل و روایح می تواند کهنگی و کلاسیک بودن چیزی را به چالش بکشد! کما اینکه بارها به ظاهر شاهد از مد افتادگی محصولاتی در حوزه مد و فشن و روایح بوده ایم، لیکن پس از سالیانی، آن محصول و کالا دگر بار خواه با تغییر یا خواه بدون تغییر، بسان ققنوس سر از آتش برون آورده و نو علاقه مندانی را به جمع قبلی می افزاید. این عطر یکی از آنهاست!
17 تشکر شده توسط : مجید جوادی مهدی ب
در یک کلام; حاصل تنوع ترکیبات این عطر مردانه، معدلی کمتر از بسیار خوب نیست.
10 تشکر شده توسط : Mahan معین عباسیان
درود. خوش قیمت، کار راه انداز، چهار فصل، مدرن-کلاسیک. بطور ساده، در آغاز فلفل صورتی و در ادامه ترکیبات چوبی بر کلیت رایحه غلبه دارند. می پسندم این مردانه ترین سری هوم را و در صورت اتمام، آن را تجدید خواهم نمود. صرفاً تجربه و نظر شخصی ست و نه بیشتر.
موفق باشید.
12 تشکر شده توسط : مهریار شیرازی
درود. معتقدم رایحه لاین انکر نویر بسان رفیقی ست که پس از باور و اثبات رفاقتش، سالها با او می مانید و از پرتو و گرمی حضور، صفا و صمیمیتش لذت می برید. ضعف های گاه و بیگاه و تغییر در احوالاتش را بدیده اغماض می نگرید و نقاط قوت قابل توجهش را چاشنی رفاقت تان می نمایید. در این میان تلاش می کنید در روزهای پیش رو اثر این حضور را با ترفند افشانه 5 میلی در جیب بغل کت و شلوار تمیز و اتو کشیده تان ماندگارتر و پر رنگ تر بنمایید. معطر باشید.
14 تشکر شده توسط : هاشم پور Mehdi sameti
با آرزوی بهترین ها برای دوستان گرامی،
انکر نویر مشکی، ترکیبی مینیمالیستی در قامت مکعب سیاه. رایحه آغازین قدری خشن جلوه می کند و شاید در نخستین امتحان، برای برخی، ایجاد ارتباط با عطر را دشوار سازد. لیکن چنانچه رایحه عطر زمان مورد نیاز خود را سپری نماید، منتهی به یک سرخوشی خالص خواهد گردید.
نت های اولیه در پیوند با سرو و وتیور لحظات درخشانی را به ارمغان آورده و با ته نشینی آنها، نت میانی بطور گذرا ظهور نموده و در نهایت نت های پایه چوب کشمیر و مشک به بهترین وجه ممکن خود را نمایان می سازند. به عنوان نظر شخصی معتقدم انکر نویر مشکی عطر چوبی بسیار خوب و مطبوعی ست، که یافتن جایگزین مناسب برای آن از میان سایر همتایان قدری دشوار خواهد بود.
موفق باشید.

ایضاً:
1- گرچه عطر بسیار مطمئن می نماید، اما بدون امتحان خرید آن را توصیه نمی کنم.
2-سوای از مسئله سال ساخت، نسخه اصلی عطر به فراخور زمان، مکان و نحوه استفاده از آن دارای رد بو، پخش بو و ماندگاری خوب و قابل قبولی ست.
3-نسخه اکستریم و اسپورت این عطر هم جایگزین های خوبی محسوب می شوند. ظاهراً نسخه اسپرت بیشتر مورد توجه بانوان محترم می باشد.
11 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir