نظرات | میلاد صافدل
ترتیب نمایش
سلام
من از نسخه edt سه شیشه و از نسخه edp یک شیشه خرید کردم
علاقه زیادی هم به خانواده h24 دارم به همین دلیل بسختی این نسخه جدید رو تهیه کردم از نظر موندگاری و پخش بو با دو نسخه قبلی تفاوت نداره اما رایحه گلابی که بهش اضافه شده بنظرم مقداری فرش بودن رو از این نسخه گرفته و یک حالت دم کرده به عطر میده. در ضمن اصلا ردی از اون رایحه مدرن فلزی تو این نسخه نیست و کلا یک عطر خطی و یکنواخت هست برای من.
12 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi بابک
Les Princes Du Polo
لینک به نظر 27 مهر 1402 تشکر پاسخ به امیرحسین میرعبداللهی
سلام بخش بوی عالی داره از ده میشه بهش نمره ٨.۵ یا ٩ رو داد.
سلام وقتتون بخیر
من مدتی این عطر رو استفاده میکنم
از نظر پخش بو عالی و ماندگاری قابل قبول هست.
نت آخرش یه چرم انیمالیک بهمراه فلفل هست.
4 تشکر شده توسط : سالمی محسن جمالیان
سلام
متاسفانه هیچ وقت انگیزه ای نداشتم برای هیچ کالایی در هر حوزه ای کامنت بزارم تا وقتی که این عطر رو تهیه کردم و به تنهایی مجابم کرد اولین کامنت ام رو بنویسم
بنده به هیچ وجه فردی مطلع و حرفه ای در دنیای عطر نیستم و فقط به دلیل علاقه شخصی کلکسیونی از عطر های برند مختلف مثل لوئی ویتون، کرید، آمواژ، تام فورد، ناسوماتو، کازوموراتی، دیور ، شنل و مابقی برند های متداول رو دارم و هیچ کدومشون نتونسته بود این حس هیجان رو در من برای بوییدن ایجاد کنه. عطری خاص که نیاز نیست بواسطه شخصیتی که داره در مورد نت هاش صحبتی بشه( البته جز نت خاص فلزی ) فقط کلمه ای که میتونه توصیفش کنه ' پرستیژ ' هست.
یه دایره بسیار خصوصی از پخش پو داره درست مثل یک شخص با پرستیژ که اجازه ورود به هرکسی رو به دایره محدود شده خودش نمیده... خاص ولی برای افرادی که بتونن اینتقدر نزدیک باشن تا این خاص بودن رو احساس کنند.
29 تشکر شده توسط : مهریار Saeed Faramarzi

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir