نظرات | S8
ترتیب نمایش
سلام_ من بشخصه خیلی دوسش دارم.
فضای پودری_چرمی جذاب و شیک.
تا حدودی شبیه به نسخه Eau de Toilette با این تفاوت که نسخه Toilette فضای فلورال قوی تره داره و نسخه اینتنس با کمک چرم مسکولین تر هست و البته پخش و ماندگاری بهتری داره.
این عطر پودری هست، اما متفاوت نسبت به سری دیور اوم.
ضمن اینکه فضای پودری_چرمی بکار رفته درین عطر اصلا به سنگینی دیور اوم پارفوم نیست.
6 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi غلامی
خوشبو ترین عطر سری وان میلیون. بنظرم بمراتب بهتر وان میلیون قدیمی هست. با اینکه زیاد میونه ای با این تیپ عطرا ندارم اما ازین یکی واقعا خوشم اومد.
این عطر با پرتقال خونی و دارچین که در یک بستر تنباکویی (آلبالویی) قرار گرفتند، شروع مست کننده ای داره و تا حدودی هم یاداور ویسکی fireball هست. رفته رفته و با گذر زمان اون رایحه فوق العاده که در ابتدای کار داشتیم افت میکنه. اما هنور هم خوب و قابل قبول هست. این عطر منو یاد چند عطر دیگه هم میندازه، از جمله وان میلیون قدیمی، آرمانی کد پروفومو، پیور هاوانا و گرلن ایدیال. فقط یک نکته. عطرهای سری وان میلیون به پرفورمنس قدرتمند معروف بودند اما این یکی کاملا متوسط هست و پخش و ماندگاری معمولی داره. پس یوقت با اون دید سابق نرید سراغ این عطر و بخوره تو ذوقتون.
4 تشکر شده توسط : هاشم پور امین
سلام آقای کبیری
درست میفرمائید یک دسته از عطرهای فیک 5 دقیقه هم دوام ندارند اما دسته ی دیگری از عطرهای فیک هستند که دوام بعضا بهتری نسبت به عطر اورجینال دارند، بدینصورت که شیشه های خالی اورجینال خریداری میشه و با عطرهای روغنی پر میشه. که محصول حاصل یک عطر با شیشه اصلی و مایع بی کیفیت و البته با ماندگاری زیاد است.
2 تشکر شده توسط : شادمهر حاجیان سپهر
سلام perfumer جان
میشه آدرس فروشگاهی که در اصفهان همه عطرهاش رو به قبمت خرید میفروشه به ما هم بدید ؟ شما احتمالا از عطر فروشی یاقوت خرید نمیکنید ؟
سلام
بنظرم پگاسوس عطر خوش بازخورد و با کیفیت متوسطی هست.
اما اگه حمله نکنید و باز مارو مسخره نکنید! بر اساس بینی داغون من Baldessarini Strictly Private وانیل با کیفیت تری رو ارائه میده.
به پرفورمنس بالدساینی هم هرگز ایرادی وارد نیست چون هر عطری رو برای کاری ساختند. همونجور که شما با شلوارک تو یه جلسه رسمی شرکت نمیکنید باید هر عطر رو در جای مناسبش استفاده کنید.
اما نکته ای که باعث شد کامنت بزارم.
پرفورمنس پگاسوس خوب هست، قبول.
ولی واقعا پرفورمنس پگاسوس رو از سایکدلیک بهتر و قوی تر میدونید؟!
ای خدا.
6 تشکر شده توسط : رضا تبریزیان سوراکی
چیزی که به مشام من رسید رایحه غلیظ دارچینی_آلبالویی بود. تو این سبک روایح اسپایس بمب رو بارها ترجیح میدم به این. چون بالانس بهتری داره.
1 تشکر شده توسط : MAHMOUD
مهدی جان این رو هم در نظر بگیر که لانویی دولوم صرفا مناسب فضای بسته هست. درسته روی پوست من ماندگاری بدی نداشت ( حدود 5_6 ساعت) اما پخشش ملایم بود. ضمن اینکه در نسخه های جدید رایحه هم کمی تغییر کرده. و تا حدی شبیه عطر avant garde از برند Lanvin شده. قبل از خرید این عطر تست avant gard, ferragamo f black و the one D&G edp رو توصیه میکنم.
بطور همزمان نسخه جدید این عطر و باس باتلد اینتنس (edp) را روی مچ دو دستم تست کردم. ماندگاری لانویی دولوم کمی بهتر بود. La Nuit , حدود 5_6 ساعت روی پوست محسوس بود و باس باتلد 4_5 ساعت.
باس باتلد عود
این عطر هم خواسته عودی باشه و هم همه پسند.
در عمل هم این اتفاق افتاده و با این عطر بازخوردای مثبتی خواهید گرفت.
شروع کار با رایحه تاریک و چوبی عود خواهد بود که در پس زمینه رایحه با طراوت سیب سبز و دارچین هم حس میشن. رفته رفته اون حس تاریک کمرنگ تر میشه ولی هرگز از بین نمیره. در نهایت هم یه عطر میوه ای_عودی خواهیم داشت. یعنی رایحه سیب سبز و دارچین در کنار روایح دودی، چوبی و تاریک.
این عطر به سلیقه من خیلی نزدیک بود چون تلخ هست اما نه اونقدر که قابل تحمل نباشه، در واقع سیب سبز و دارچین کاملا اون تلخی رو تعدیل کردن.
ماندگاری و پخشش هم قابل قبول هست.
حدود 6_7 ساعت روی پوست میمونه و 2 ساعت هم پخش متعادل داره.
فصل مناسب برای استفاده هم پاییز و زمستان هست.
18 تشکر شده توسط : zero mohsen
یادمه سالها پیش که این عطرو روی مچ دستم تست کردم، در راه برگشت به خونه از حاشیه یه پارک عبور میکردم. در تمام مسیر بوی گل رز و گیاهان و حس تازگی توی بینیم بود و وقتی رسیدم خونه تازه متوجه شدم اون بوی زیبا و باطراوت ربطی به اون پارک نداشت بلکه بوی آنگارو 3 بود. :)
بنظرم رز توی این عطر اصلا حس گلاب و اماکن زیارتی نداره. بلکه رایحه طبیعی گل رز هست. عطر خوبی بود. دوسش داشتم ولی حاضر نیستم به خودم بزنم. همونجور که دوستمون آقا پویا گفت پرفورمنس خوبی هم نداره اما واقعا ارزش تست داره.
5 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری MML

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir