نظرات | Mary
ترتیب نمایش
ینی فقط برای من بوی باکارات رژ رو داره؟
من با اولین پافی که فروشنده زد مثل بچه ها ذوق زده شده بودم که وای همینه بوی آدامسی آبنباتی، بوی تمشک و توت فرنگی! ولی امان از اون یک ساعتی که با رایحه این عطر توی ماشین بودم. فقط گریه میکردم میگفتم خدایا کی میشه برم خونه اینو بشورم برهههههه! انگار باکارات رژ زده بودم ولی یه نسخه افتضاحش رو! ینی فقط من انقدر بدشانسم که دقیقا همون چیزی که میخوام روی پوستم انقدر بدبو میشه؟😂
ولی در عوض عاشق مون پاریسم🫠دوتا از عشق های ابدیم مون پاریس و منیفستو که دو نفر از رو من خریدن و انقدر همیشه و همه جا باهاش دوش گرفتن که با اینکه همچنان عاشقشونم ولی پوشیدنشون از چشمم افتاد و الان در به در دنبال دو تا رایحه شبیه به این دوتا میگردم؛ هربارم با گریه خودمو رسوندم به آب که فقط بشورم بوی چیزی که تست کردم کم بشه😂
7 تشکر شده توسط : فرهاد مریم احمدپور
سلام
دوستان میشه لطفا راهنمایی کنید🙏🏼
من عاشق بوی منیفستو و مون پاریسم
با اینکه با اکثر بو های شیرین حالم به شدت بد میشه ولی منیفستو حتی توی تابستون هم مورد علاقمه.
متاسفانه دو نفر از روی من این دوتا عطر رو خریدن و انقدر استفاده کردن که با اینکه عاشق جفتشونم ولی دلم میخواد یه چیز جدید داشته باشم. میشه عطر هایی که به این دوتا خیلی شبیه هستن رو معرفی کنید🙏🏼
من خیلی سخت پیش میاد از بوی عطری خوشم بیاد مخصوصا اگه قرار باشه خودم استفاده‌ش کنم.
بهم گفتن مون بلن شبیه منیفستوعه ولی من واقعا باهاش حالت تهوع گرفتم و بنظرم خیلی ساده‌ست و جذابیت خاصی نداره.
یا شبیه به مون پاریس بهم باربری هر رو معرفی کردن من واقعا باهاش رو به موت شدم😂اولش خیلی بوی ملوس و ادامسی ابنباتی ای داره ولی دو دیقه بعد بوی باکارات رژ میده ولی یه جور خیلی افتضاحی!
با رز و رایحه های گلی هم معمولا میونه خوبی ندارم
مگر یاس اونم خیلی کم پیش میاد مثلا جزمین نویر رو دوس دارم
8 تشکر شده توسط : محمد راستی فر ماری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan