نظرات | Mary
ترتیب نمایش
در ادامه‌ی نظر دوستان عزیز؛
من هم بگم که بنظرم اصلا رایحه کیکی نیست
چه برسه به کیک ارزون.
بیشتر شبیه یه دسر لوکسِ پرتقالی وانیلی مشروبیه
شبیه لیرا هست ولی موافق اینکه نسخه‌ی روشن تر و لطیف تر لیراست نیستم و حس میکنم حق رایحه رو ضایع میکنه.
من خودم با این توصیف یه رایحه‌ی کیکی به ذهنم میاد ولی اصلا یه رایحه‌ی گورماند ساده‌ و‌ کیکی نیست و به نوبه‌ی خودش خیلی هم بالغ و پخته‌ست.
فضای بوزیِ گرمی که رام بهش داده خیلی جذابه و یه آکورد زنجبیلی طور هم ممکنه حس کنید ازش؛
ولی در عین حال گرمای معتدلی داره و اگر مثل من زیاد طرفدار رایحه‌ های فرش و خنکِ سیتروسی نیستید ولی عاشق بوی لیمو و پرتقال، برای تابستون گزینه‌ی قابل قبولیه
15 تشکر شده توسط : Telecaster کامبیز سخی
Guidance
لینک به نظر 1 خرداد 1405 تشکر پاسخ به محسن
جناب محسن ممنون از راهنماییتون🌹
متاسفانه به طرز عجیبی از فلنکر اصلی هردوی این ها خوشم نمیاد ولی فلنکر هایی که فرمودین رو تست نکردم
تجربه‌ی بدی از تست خود دلینا تو تابستون دارم
برای همین الان تست نمیکنم که دچار سوبرداشت نشم از طفلی ها ولی از اونجا که خیلی مشتاقم این دلبر خوشمزه رو یکاریش کنم که متفاوت بشه حتما یادداشت میکنم و یادم میمونه که فصلش رسید تست کنم.
7 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی موسوی
سلام
آقا و کارشناس نیستم😬
ولی بنظر من مناسب محل کار نیست و رایحه اغواکننده‌ای داره
7 تشکر شده توسط : Legend Bizi
وای جدی تستش کردین با گایدنس؟
رایحه گایدنس اینو نخورد؟
من دنبال حس و حال گایدنس بودم که این بهم پیشنهاد شد خیلی خوشم اومد ازش ولی بازم جایگزین گایدنس نمیشه برام.
اگر لیرشون خوب بشه خیلی خوشحال میشم🥹
5 تشکر شده توسط : Bizi علی موسوی
اگر تهران هستید توی اطلس مال طبقه همکف یه فروشگاه هست که موجود دارتش
6 تشکر شده توسط : Lily NESOM
میتونم یه جعبه دستمال بذارم جلوم با سطر به سطر کامنتتون گریه کنم بانو💔
یا کاش میتونستم هروقت که یکی داره دهان مبارکش رو باز میکنه که بگه بوی نقل، گلاب، سجاده مامان بزرگ و … میدی یه دکمه‌ی پاز داشته باشم که فشارش بدم بعد طرفو ۱۸۰ درجه بچرخونم اونور، چند قدمم هولش بدم جلو که دیگه سمتم نیاد.
اما درمورد گایدنس و پارتی های فلان جا همچین بی راهم نمیگن چون شد حکایت چندسال پیش باکارات رژ و هایپ شدنش؛ و تبدیل شدنِ یه رایحه‌ی فوق العاده و لوکس به یه بوی چیپِ همه جایی.
و من خیلی برای گایدنس غمگینم چون بعد هزار سال با یه عطر خیلی ارتباط گرفته بودم و دلم میخواست امضام باشه و همیشه بپوشمش. ولی وقتی هربار میرم بیرون به خصوص تو مال ها و کافه‌ها حداقل دو سه بار بوشو میشنوم دلم نمیخواد امضام عطری باشه که هرکی میشنوه از صد فرسخی بگه عه آمواژ صورتیه رو زدی توام🤦🏻‍♀️😣لامصب لیر نشدنی هم هست
نمیدونم چیکار کنم با این دلی که نه از گایدنس کنده میشه نه به بوی همه رو دادن راضی میشه
19 تشکر شده توسط : فرهاد          nazanin
بنظرم این عطر بوی “دختر ایرونی بلای من یار خوش ادای من☺️” میده
فقط دختر ایرونی کاملش میکنه و بهش حس و معنا میده
از شروعِ خوشمزه و شیکی که شبیه یه دسر پر از المان های ایرانی و شرقیه تا پایان چوبیِ کمی تیزی که همچنان نرمی خاص خودش رو داره شبیه دختر ایرانیه🥰بقیه استفاده نکنن لطفا
فقط حیف که مثل برق و باد فیک هاش همه جا پر شد
10 تشکر شده توسط : Mahdisss امین رضا صانعی
بنظر من ۹۹ درصد شبیه به نسخه اصلیشه.
یه مقدار خیلی کم creamy تر و خوشبختانه رزی تر، چون به شدت رز دلپذیری داره.
و همچنان پرفورمنس خیلی ضعیف و واقعا حیف از این رایحه‌ی لذت بخش و حال خوب کن
18 تشکر شده توسط : خردمهر 🍁Shahab🍁
تا حد خیلی زیادی منو یاد گود گرل میندازه
این بادومش توی چند دیقه اول خیلی واضح تره، قشنگ انگار حریره بادوم داری بو میکنی. یجورایی میشه گفت ورژن ملیح تر و سبک تر گود گرله. اگر گود گرل رو میپسندین قطعا عاشق اینم میشید. بنظرم برعکس گودگرل که کاملا پاییز زمستونیه رولینگ این لاو چهار فصله و برای تابستون هم میتونه استفاده بشه، مخصوصا شب های تابستون.
26 تشکر شده توسط : لی لی ادیب پریا
به هیچ وجه بوی گلاب نمیده؛ بوی گلاب ملایمه ولی این عطر اصلا برای من ملایم نیست. تنها چیزی که میتونم بگم درموردش همینه: رز گرمممممم خیلی گرم! بیشتر برای من بوی رز خشک شده میده تا رز تازه. یه بوی خاصی هم داره که منو یاد بوی سقز میندازه! از نظر من رایحه‌ی رز وقتی لذت بخشه که خنک باشه؛ انقدر گرمش واقعا حالمو بد میکنه
17 تشکر شده توسط : FARNIYA خردمهر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan