نظرات |  اقبال
ترتیب نمایش
مرسی بابت اعلام نظر... کار قبلیش هم بدردنخور بود از بس شدید و حدید و بولد بود (اینسلید)... بنظرم گنیمید تصادفن کار خوبی دراومده بین کارای این پرفیومر.
4 تشکر شده توسط : میر محمود سلطانی
بچ نامبرها در سایت کامل نوشته نشدن و از این بابت مقایسه‌شون بی‌فایده است. بنظرم صبر کنید و کمی پس انداز کنید تا ماه نوومبر که فلنکر جدیدش به نام Aventus Absolu میاد.
3 تشکر شده توسط : محسن جمالیان Dragon
طفلی پرفیومر اونتوسه :)))))
این رایحه -که تا حدی هم بوی اسپرایت و نه کوکاکولا میده - قرار بوده نشاط و شادابی به ارمغان بیاره ولی خیلی سریع بوی کمیکال‌ش غالب می‌شه و آدم رو دچار رخوت می‌کنه.
8 تشکر شده توسط : سالمی احمد شجاعی
بچ‌نامبرا که حذف شدن اما سری جدید که با F شروع میشن رو همه متفق القول می‌گن پرفورمنس بشدت بهبود یافته مخصوص در درای‌داون چوبی ماسکی بشدت سکسی‌ش. منتظرشم.
4 تشکر شده توسط : Sepehr s میر
دو چیزست اندر جهان که یکی از یکی خزتر. باکارا یکی و سواژ عطر دگر. :)
17 تشکر شده توسط : ب.الف علی آرمانی
کاش همیشه در همون اوپنینگ‌ش می‌موند و به درای-داون عرق‌کرده‌اش نمی‌رسید.
4 تشکر شده توسط : Sepehr s میر
فارغ از کامپلیمنت خفنی که با خودش میاره برای من فقط قسمت داری-داونش جذاب و سکسیه... امیدوارم یه قسمتی از بهشت این بو رو بده قسمت شیک پوشا و جنتلمنا.
6 تشکر شده توسط : علی رشوند nazanin
از خوبای ماسک-امبروکسان... شاید بشه با اغماض گفت پدر باکارا روژ... از نظر من با توجه به قیمتش ارزش خرید نداره.
3 تشکر شده توسط : nazanin امیر علوانی
Dior Homme Parfum
لینک به نظر 11 مرداد 1400 تشکر پاسخ به ali
:)))
تعجب می‌کنم اینقدر درکش واسه شما سخته!
سال ۲۰۲۰ حجم از ۷۵ میل به ۱۰۰ میل افزایش یافته و ۷۵ میل دیگه تولید نمی‌شه... تغییرات جزئی هم در پکیجینگ داشته... برای همین احتمال تغییر رایحه هم هست.
حالا مهم نیست که شما متوجه نشدی....کمی تحقیق کردم در یوتووب و مشخص شده که تغییر بسیار جزیی در اپنینگ داشته و تقریبن رایحه همون نسخه ۷۵ میل (قبل ۲۰۲۰) هست. (اینم جهت اطلاع علاقمندان به این عطر)
1 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir