نظرات | M.T.T
ترتیب نمایش
بسیار ممنونم از دوستانی که راهنمایی کردند در تست های که داشتم از ارمانی د نویت و مون بلان لجند خوشم اومد که احتمالا مورد دوم را خریداری کنم.خیلی ممنون
سلام به نیما ی عزیز
به همون ترتیبی هست که نام بردم
از عطر های مثل لالیک انکر نویر و یا تری موگلر ای استار من آبی خوشم نمیاد
رایحه ی تام فورد نویر و بنتلی ابسلود رو خیلی خوشم میاد.
ممنون از راهنمایتون
سلام بر دوستان و اساتید عزیز.
راهنمایی میخواستم جهت معرفی عطر های جدید و مناسب از لحاظ قیمتی.
جوانی ۲۲ ساله هستم با پوشش های معمولا رسمی.
عطر های که تا کنون داشتم و خوشم‌امده بود به ترتیب علاقه عبارت هستند از
He wood silver wind
Nuit d issey
Issey pour homme intense
D&G the one
D&G the one gentel man
Hugo red
خیلی ممنون از راهنمایی شما‌.
۸/۱۸
با سلام. دیروز این عطر رو گرفتم. فوق العاده است. پخش خوبه موندگاریش هم عالیه. و اما رایحه. این عطر واقعا مرموزه. پیچیده است برام تغیر نتش خیلی خوبه واقعا راضی ام ازش. من ۲۰سالمه شاید سن عطرش برام زیاد باشه اما بازخورد خیلی خوبی گرفتم از دیگران.
ممنون سحر خانم marc jacobs رو انتخاب کردم واقعا خوش بو بود.خیلی هم مورد پسند قرار گرفت تشکر.
سلام دوستان.سلام سحر خانم
سلام دوستان.یه عطر برای یک خانمه 40 ساله که قبلا از هگو فمه استفاده میکرده و خوشش میومده میخواستم ((با پخش بالا و ماندگاری خوب)) به چند گزینه رسیدم ... یسی میاکه لئو د ایسی ابسولو (ایسی میاکی ابسولوه)... جیورجیو آرمانی اس آی (سی)... Dune دیور ... ویکتور اند رولف اومگا ... حالا کدوم عالی؟اگر هم پیشنهادی دارین بفرمایید.ممنونم
سلام.دوست من این کار بیشتر بوی مشخص البالو یا همون تنباکو رو میده و این که برای این فصل واقعا مناسب نیست.اما توی زمستون خوبه.بعد این که به نظر من برای سن های بالا مناسب.این صرفا نظر من بود و انتخاب با شماست.
سلام سحر خانم و دوستان صاحب نظر.یک عطر برای یه خانم ۳۵ساله میخواستم که به این گزینه ها رسیدم(نینا ریچی نینا الکسیر,,,جنیفر لوپز دسءو,,,بلگاری امنیا کورال,,,گوچی فلورا ادی تی,,, و همین عطر)ببخشید زیاد شد.هم از نظر خاص بودن و هم از نظر شخص خودتون.قبلا از شما متشکریم.(واقعا ممنون)
سلام.ممنون از نظر شما.طبق نظر شما باید عطر خاصی باشه با ماندگاری خوب و پخش بالا.به احتمال زیاد عطر است که هفته ی اینده خواهم خرید.واقعا نظر به موقعی بود.تشکر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir