نظرات | rayan
ترتیب نمایش
منم با نظر شما موافقم
1 تشکر شده توسط : بابک
سلام دوست عزیز
درست فرمودید،بنده نیشان حجیوات دارم و استفاده می کنم.فوق العاده خوش بو،ماندگاری فوق العاده و پخش خیلی خوبی داره
سلام خدمت شما
بنده چند وقتی هست این ادکلن دارم.در کلکسیونم حدود ۴۰ برند ادکلن در انواع رایحه هست ولی نمیدونم چرا انقدر رایحه و ماندگاری این ادکلن من جذب خودش کرده.بله در رایحه اول مشابه اونتوس هست ولی در پایان مسیر عوض و چوبی بسیار جذاب میشه.الان که این مطلب مینویسم حدود ۶ ساعت از اسپری این ادکلن روی لباس بیرونم گذشته ولی با اینکه پیراهن بیرونم را عوض کردم ولی زیر پیراهنم بوی این ادکلن چنان بخودش گرفته که انگار یک حاله از ادکلن محیط اطرافم احاطه کرده و واقعا لذت بخش و آرامش دهنده هست.بنده آرماف کلاب دنایت هم دارم ولی رایحه پایه نیشان برای من جذاب تر هست.ماندگاری بسیار خوبی هم داره.
موفق باشید
7 تشکر شده توسط : Perfumex nazanin
سلام و عرض ادب
من و خانمم با تست اول عاشق این ادکلن شدیم.بسیار بوی جذابی داره.جایی نیست که اسم ادکلن نپرسن.بوی شیرینی داره ولی آزاردهنده نیست.بنظرم این رایحه برای آقایون جذاب هست. ادکلن ایو سن لورن لیبر هم مثل گود گرل رایحه جذابی و تقریبا نزدیک به هم دارن ولی من گود گرل بیشتر ترجیح میدم.یکماه پیش خرید کردم ولی ۲عدد دیگه سفارش دادم بیاد
13 تشکر شده توسط : آیدا شهریار

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir