نظرات | محمدعلی مهدوی
ترتیب نمایش
مفیستو جنتیلومو . در مواقع یک عطر معتدل هست و نه فریش . بعد از چند دقیقه با بوئیدن این عطر احساس میکنید در مغازه گل فروشی گران قیمتی هستید و دارید برای یک مراسم خاص از بین گل های گران قیمت چند شاخه انتخاب میکنید . کاملا بوی مغازه گل فروشی میدهد . بعد از ان فضای باربرا شاپی کاملا حس میکند و بعداز ان احساس تمیزی و صابونی از عطر فضا رو در برمیگیرد . احساس صابونی کاملا محسوس است .
تجسم کنید یک عروسی دعوت هستید . و رفتید حمام بعد از ان رفتید ارایشگاه سبک قدیمی اروپایی و بعد رفتید سالن پذیرایی مراسم عروسی و در قسمتی که دسته گل ها را پشت سر هم چیدن میز شما قرار دارد و بوی دسته گل ها فضا را گرفته اما در انتهای نت های اخر عطر یهو از خواب بیدار میشود چون یهو همه چیز تمام میشود .
13 تشکر شده توسط : پارسا نیا هاشم پور
سلام دوستان عزیز لطفا راهنمایی کنید ...
یکی از بلاگرهای معروف عطر در توصیف عطر مگاماره , رایحه این عطر را شبیه بوی فضای درمانگاه و بخش تزریقات بیمارستان توصیف کرد .
دوستانی که تجربه استفاده از این عطر رو دارند لطفا راهنمایی کنید که ایا شما هم چنین بوی از این عطر احساس کردید ؟
2 تشکر شده توسط : امیر  ضیایی اشکان حدام

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir