نظرات | مجید
ترتیب نمایش
سلام
با تست سمپل این کار واقعا عاشقش شدم. من اصولا با مقوله ماندگاری و پخش پایین برخی عطرها مشکلی ندارم و حتی safe بودن کار برام یک مزیت محسوب میشه ولی پخش و ماندگاری این شاهکار واقعا نا امیدم کرد. در این حد که این رایحه جذاب فقط چند دقیقه برای من دوام داره و بسرعت محو میشه حتی روی لباس. شاید مشکل از سمپل من بوده. بهرحال مصمم شدم که شیشه کامل را بخرم. ولی بنظرم رسید سوال کنم آیا دوستان پیشنهاد بهتری با رایحه نزدیک به این کار دارند؟
ممنونم
1 تشکر شده توسط : مجید
با سلام
جالبه من هم دقیقا همین مسیر را برای انتخاب و خرید یک عطر بر پایه انجیر طی کردم و به همین مقصد رسیدم. بنظر من هم فیکو تفاوت‌های مشهودی با این کار داره و میشه هر دو را همزمان داشت. فیگر برای تیپ و محیط رسمی‌تر و فیکو برای تیپ اسپرت و کژوال
2 تشکر شده توسط : محمد مجید
بنظر من هر دوتاش
کار خوبیه و من حدود ۷-۸ سال پیش داشتمش و خیلی مورد پسندم بود. پارسال ۵۰ میلش گیرم اومد و بجز خاطره بازی کاربرد دیگری برام نداشت. در نظر داشته باشید که رایحش تقریبا هیچ ربطی به نسخه پایه کول واتر نداره و ضمنا تولیدش متوقف شده.
در مجموع بنظر من ارزش یک بار خرید را حتما داره و پشیمون نمیشید.
2 تشکر شده توسط : شاپور K مهدی
نگارش انگلیسی این ادکلن Silver Mountain Water و تلفظ صحیح آن سیلور مانتن واتر است.

Vetiver Geranium (در عطر افشان موجود نیست)
من هم منتظرم واندر وود برسه .
سلام
اگر نسخه بدون NYC گیرتون اومد حتما تهیه کنید و به ما هم خبر بدین ! ورژن جدید هم خوبه ولی من به اندازه قبلی نپسندیدم و فکر کنم نهایتا ببخشمش بره.
دقیقا خیلی هم باکلاس و ملایمه . برای همسرم هدیه گرفتم خیلی خوشش اومد. عطر خنکیه ولی براحتی میشه چهارفصل ازش استفاده کرد.
1 تشکر شده توسط : آرامیس
خدمت دوست عزیزم absakh عرض کنم اولین عطر شرکت مارلی سال ۲۰۱۱ تولید شده چطور میفرمایید بیش از یک قرن قدمت داره؟ البته کارهای باکیفیت و جالبی داره و مورد پسند عطربازها هم هست .
من علیرغم تنفری که نسبت به بلک ارکید دارم از این کار خوشم اومد البته نه در حدی که بخوام بخرمش . ولی داشتن شباهتهایی به بلک ارکید را تایید میکنم . در مجموع کار برازنده و با کلاسی هست و مناسب فصول سرد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir