نظرات | مسیح 1979
ترتیب نمایش
بنده هم نظر شما رو تایید میکنم. عطرهای آمواژ برای من یکی بوی زردچوبه میده، یکی میخک و اینهم زنجبیل. بشدت پخش بو و ماندگاری خوبی دارن اما از این نظر که اینطوری بوی مواد غذایی خاصی میدن رو نمیپسندم. به نظر من ترکیب نت هاشون به هیچ عنوان در حد بوی عطرهای تام فورد، دمارلی، زرجوف و ... نیستند.
1 تشکر شده توسط : بابک
خرید این سلطان رو با وجود قیمت مناسب و بوی شگفت انگیزش توصیه نمیکنم. خرید این ادکلن به مثابه خرید یه کادیلاک دهه ۹۰ هست که امروزه با اون مصرف وحشتناک و آپشن های ۴۰ سال پیش دیگه حرفی برای گفتن نداره. گهگاهی در ادکلن فروشی تست میزنم تا فقط یاد و خاطره اون دوران رو برام تداعی کنه.
6 تشکر شده توسط : الف.ر ش کامیار فخر
این عطر بشدت خوشبو، همه پسند و خنک هست. قیمت نسبت به خیلی از عطرهای روز دنیا، به صرفه هست. اما مشکلش اینه که دورانش تموم شده؛ تکراری و در نسخه های جدید ماندگاری کمی داره که البته از خصلت عطرهای خنکه‌. ولی به هیچ عنوان یک عطر حرفه ای محسوب نمیشه. عطرهای آزارو رو هم در همین دسته بندی قرار میدم.
9 تشکر شده توسط : الف.ر ش مهدی
باسلام.
رفته بودم از یکی از فروشگاه های معتبر، اینترلود ۵۳ بخرم. فروشنده پیشنهاد داد که ارزش نداره و بجاش این عطر رو برای تست بهم معرفی کرد. البته خیلی منصفانه گفت که دیگه این برند سفارش ایران شده و با حجم بالا وارد و اینجا پر میشه ولی اصل هست و عطر نیش محسوب میشه. شیشه ۲۰۰ میل رو با قیمت کمتر از یک سوم اینترلود ۱۰۰ میل بهم تست داد.به عبارتی قیمت این عطر یک ششم سلطان بود. بعد گذشت دو روز، پا به پای اینترلود ماندگاری داشت اما به جرات میگم نت میانی و پایانی این عطر بسیار بهتر از اینترلود هست و اون انفجار اولیه اذیت کن و سردردآور اون رو نداره.
خلاصه اینکه نه گذاشت اینترلود ۵۳ بخرم و نه اینکه من جرات کردم ورتوس امبر رو بردارم.
8 تشکر شده توسط : الف.ر ش سالار كلوچه
دیگه به خودم قبولوندم که از بوی عطرهای تولید جدید فقط خودت باید لذت ببری، دیگه پخش بو معنایی نداره، خط بو داره کم کم به تاریخ پیوند میخوره. اما در مورد این عطر:
واقعا مست میکنه آدم رو... میبرتت به یه فضایی که دوس نداری برگردی، به معنای واقعی کلمه فوق العاده است. ماندگاری روی لباس حدود ۲۴ ساعته اما نه اینکه فکر کنی بوش پخش میشه، اگه کسی بغلت کنه متوجه بوی خیره کننده عود و وود میشه. ماندگاری روی پوست چرب و چیل دستم هم حدود ۶ ساعت بود.
یه دوستی دارم که همیشه عطر اماراتی میزنه، بهم میگه تو دیونه ای که پول برای عطرهای اصلی میدی. داری پولت رو دور میریزی. من عطر میخرم ۴۵۰ هزارتومن، تو میری ۱۵ میلیون پول عطری رو میدی که ماندگاریش تفاوتی با اینها نداره. تازه من دلم نمیسوزه که روزی چند بار و هربار ده پاف بزنم ولی تو نمیتونی این کار رو بکنی. میدونید، یه جورایی راست میگه. علت گرایش به عطرهای ارزون فقط ارزون بودن نیست، همین پایین بودن پرفورمنس عطرهای اروپایی هم مزید بر علت شده که هر کسی به خودش بگه: بی خیال بابا... نمیارزه.
ولی یه چیزی کاملا مشهوده. و اون اینه که فرق عطر نیش با عطر امارات، دقیقا مثل فرق آب پرتقال طبیعی با ساندیس پرتقاله.
28 تشکر شده توسط : الف.ر ش سجاد ترسا
عطر مردانه ای که ۹۰٪ آقایون برای خودشون نمی پسندن اما ۹۰٪ خانمها دوس دارن مردشون این بو رو بده.
10 تشکر شده توسط : فرهاد ح BITA
همچین ادکلنی با این قیمت ۲۴ ساعت بوش روی پوست می مونه در حالیکه عطر اصلیم (تام فورد عود وود) که از خود فرانسه برام آوردن فقط ۶ ساعت ماندگاری داره. ماندگاری واقعا به قیمت نیست.
7 تشکر شده توسط : مسافر ایوب مختاری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir